TEST nega Temp hoog?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

goedemorgen wie heeft dit ook gehad

test was negatief maar mijn temp vanmorgen 37'2 snap er niks van
    heb geen gevoel van ja ik voel dat ik ongi word want dat heb ik niet
    het enige wat ik heb is vaak plassen en hoge temp

dus wat moet ik nu denken dat ik niet zwanger ben of over 2 dg nog eens testen

liefs kaley

sorry voor mijn vragen steeds

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou even afwachten. als je temp hoog blijft over een paar dagen nog een keer testen. mischien heb je niet voldoende HCG

3. Niet meer actief

dank je

ja dat denk ik zelf ook aangezien mn temp vanaf 20 okt omhoog is gegaan hoop dat ie zo blijft hahaha om de dag word er hcg aangemaakt dus dan zou ik vrijdag weer kunnen testen als ik dan nog niet ongi ben geworden

wachten leuk hahaha maakt je nerveus steeds

liefs kaley

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    vreselijk he dat wachten.. ik bedenk mij altijd mooie scenario's en dan komt de teleurstelling.. hoop dat je zwanger bent meid.. hou ons op de hoogte

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vanaf de 20ste pas? je heb nu pas 4 dagen een hoge temp?
    Heb je toevallig een kaartje?

6. Niet meer actief

hey natas

nee ik hou zelf een curve bij

07...OKT....lichte hoofdpijn......temp...37'0..geklust......................................................DG 10
    08...OKT....lichte hoofdpijn......temp...36'7...................................................................DG 11
    09...OKT....lichte hoofdpijn......temp...36'7..geklust......................................................DG 12
    10...OKT................................temp...36'7 eisprong volgens berekening........................DG 13
    11...OKT................................temp...36'8 steekjes rechts en soort spierpijn zijkanten...DG 14
    12...OKT................................temp...36'7 doorzichtige afscheiding..jeuk aan boobies....DG 15
    13...OKT................................temp...36'7..geklust......................................................DG 16
    14...OKT................................temp...36'7..beetje ongi gevoel..spierpijn.........................DG 17
    15...OKT................................temp...36'6...voel me toppie...........................................DG 18
    16...OKT................................temp...36'6..geklust.......................................................DG 19
    17...OKT................................temp...36'7..voel me uitstekend geen symptonen .afsch....DG 20

18 okt ..36'7
    19 okt ..36'7

20..okt 36'8
    21..okt 37'0
    22..okt 36'9
    23..okt 37'1
    liefs kaley

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het lijkt wel of je eisprong net is geweest!
    aangezien ik helemaal geen tempverandering zie tussen dag 10 en dag 21.. daarna gaat het pas omhoog.

8. Niet meer actief

kan dat dan eisprong komt mijn ongi nu ook later dan of innesteling hoe moet ik nu gaan rekenen dan wel interssant dit natas zou je mij het kunnen uitleggen dan ....hebben de 16 de geklust en de 21 ste okt

liefs kaley

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als je vier dageng leden je eisprong had.. dan heb je ongeveerd over 10 dagen je ongi.
    Ik zal het eens in fertilityfriend stoppen, kijken welke plek zij je ei neerzetten. momentje ben zo weer terug!

lukt niet... maar ik denk dat ze dat wel zouden aangeven.. aangezien die 4 tempjes hoger zijn dan de 10 dagen ervoor!

10. Niet meer actief

dank je natas
    maar hoe kom ik er nu achter he hahaha zou kunnen natuurlijk voel ook niet als anders dat ik denk ok uit mn buurt word ongi
    snap er nu helemaal niks meer van en als ik over 10 dg ongi zou worden dan zou ik een cyclus van 36 dg hebben terwijl ik al mn leven lang op cyclus van 26 dg zit

maar hoe kom ik er nu achter
    liefs kaley

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja dat is dan nog even afwachten. Kijken wat er gebeurd.
    ik zou nog even wachten met testen, paar dagen.

Je bent 42, er kunnen natuurlijk dingen gaan veranderen in je cyclus.
    Misschien krijg je een langere cyclus. (dit is natuurlijk geen rot bedoelde opmerking :oops: )

12. Niet meer actief

nee meis weet ik alles kan heb je helemaal gelijk in natuurlijk aangezien mn leeftijd dus ik wacht maar weer af dan en als ik voor vrijdag nog niet ongi ben dan nog maar eens testen dan

eigenlijks als ik het zo lees van wat je zegt zou het wel kunnen aangezien ik zaterdag dit had

gisteravond romige afscheiding en vanmorgen temp was 37'1 ongi dag vandaag maar niks geen symptonen te bekennen van duivels alleen een rommelde buik en veel plassen .....en gisteren in de auto erggg moe viel gewoon ff in dutje

wat moet ik nu gaan denken van die afscheiding ?en die temp

dit was op zaterdag en zondag was

liefs kaley

13. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had ook pas op de 20-21e dag een positieve uvu test, en niet zoals standaard iedereen op de 14e dag.
    Dus bij jou zou het idd kunnen kloppen.
    Succes groetjes Mensi.

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    griep eerst ook he! ik zit er weer mee dusja kan ook zijn dat je temp daarom een beetje omhoog is of inderdaad een late eisprong.

groetjes lil momo

15. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Ik heb het zelfde probleem, mijn temperatuur was na de ovulatie elke keer 37, en de laatste 3 dagen is hij hoger geworden. Gister 37,5 en vandaag 37,6 en ben niet ziek.
    Ik kan pas volgende week maandag een test doen.
    Kan ik zwanger zijn?

Succes iedereen

groet

16. Niet meer actief

hey natas heb via fertility ingevuld en daar krijg ik een rode lijn naar beneden bij 19 okt dus zou inhouden dat ik toen mn ei had kan dat kloppen die rode lijn

liefs kaley

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Yep dat kan heel erg goed dat je toen je ei hebt gehad! en ben je dus pas 14 dagen na 19 okt. testen.

NB je temp blijft hoog totdat je ongi wordt (soms gaat hij daarvoor al naar beneden).

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    komt het eigenlijk ook weleens voor dat je temp helemaal niet stijgt als je zwanger bent of een ei sprong hebt. Of is je temp echt een vast iets waar je niet om heen kunt?

19. Niet meer actief

nee precies normaal ben ik altijd op tijd ongi altijd 26 dg nog nooit anders geweest ook en nu ineens overtijd heel raar maar goed voel me nog steeds toppie en wacht rustig af maar weer hahah

doe vrijdag nog weleens een test horen het wel

liefs kaley

Share This Page