nog steeds bloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tineke333, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    Geachte verloskundigen,

ik heb nog steeds last van bloeding,dat na inmiddels 10 weken. het is niet veel maar meestal erg donker bruin (sorry voor de details!) is dat normaal???? ik moet erbij zeggen dat ik nu sinds 3 weken de pil neem, eentje die je bij BV mag nemen (die ik al sinds een week of 1 1/2 niet meer geef). in de verpakkingsbijlage stond dat je tussenbloedingen kan krijgen als bijwerking............. maar soooooo lang???? en dan donker donker! bruin?? heb tot nu in totaal 6 dagen (2x3) niet gebloed en word het zo langzaam een beetje zat!!!moet ik de HA bellen of kan dit normaal zijn?

26 ste deze maand krijg ik een spiraaltje,de mirena gezet......is er kans dat het dan minder word?

alvast bedankt voor de moeite! groetjes Tineke

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ik heb al de HA gebeld en hij zegt omdat ik de 26ste de spiral krijg word er toch inwendig gekeken en moet ik dat gewoon afwachten.

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Tineke333,

goed dat je de HA even hebt gebeld. Het klopt dat je niet meer kunt doen dan afwachten. Een spiraaltje kan in het begin ook nog voor onregelmatig bloedverlies zorgen, maar dat is in ieder geval normaal en wordt ook beter na verloop van maanden. Dan weet je ook meer waar je aan toe bent.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina