Ik heb gisteren een Clearblue zwangerschapstest gedaan.Geen digitale maar gewoon 1 die strepen aangeeft. Wanneer je alleen een horizontale streep ziet, ben je niet zwanger. Wanneer je zowel een horizontale als een verticale streeptje ziet, ben je zwanger. Ik heb nu een overduidelijke horizontale streep, niet zwanger dus. Maar ik zie ook paar stippen in de vorm van een verticale streep. Ik snap er niks van. Kan het misschien zijn dat ik alsnog zwanger ben? Ik moet wel pas de 23ste ongeveer ongesteld worden. Heb ik veel te vroeg een zwangerschapstest gedaan?
Hoi Lara, Je bent inderdaad vrij vroeg met testen. Er wordt aangeraden om pas na je nod te testen, omdat er soms wel een bevruchting plaatsvindt, maar het dan alsnog fout gaan. Omdat je dan ongesteld wordt, merk je daar niks van. Heb je misschien een foto van je test?
Ik denk ook dat dit wel erg vroeg is, en dat je beter nog even kunt wachten. Niet dat ik zelf nooit zo vroeg test hoor maar het heeft nog gewoon geen zin. Als het wel zo zou zijn, dan test je nu wss toch negatief.
Misschien kun je wat goedkope testen halen bij het kruidvat. Daarop komen twee streepjes te staan. deze had ik ook. Als er inderdaad een streepje staat twijfel je nog, dus had ik voor de zekerheid ook een andere test gekocht van clearblue, waarop staat zwanger/niet zwanger. Die had ik bewaard voor als ik op de kruidvattest een tweede streepje zou zien. toen ik die had gebruikt wist ik het zeker. (nou ja, qua testen dan.) Ik hoop voor je dat het raak is.
Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben vorige week langs mijn huisarts geweest i.v.m. misselijkheid, hoofdpijn en maagzuur. Die vertelde mij dat ik beter eerst nog wat kon wachten en mocht het na een tijdje nog steeds niet voorbij zijn, dat ik dan alsnog een afspraak moest maken. Na een week tijd is het dus nog steeds niet voorbij. Ik belde mijn huisarts gisteren voor een afspraak maar die wilde eerst hebben dat ik een zwangerschapstestje ging doen. Ik heb toen ook duidelijk aan haar gevraagd of het daar nog niet echt te vroeg voor is. Volgens haar was het niet vroeg. Dus zo gedaan, en negatief. Maar ik zag wel paar van die stippen in een verticale vorm dus ben ik gaan twijfelen. Misschien moet ik gewoon ongesteld worden maar alles voelt zo anders. Ik ben nog nooit zo misselijk geweest en heb hiervoor nog nooit last gehad van maagzuur. Ook voel ik sinds gisteren links onderin mijn buik van die vage steken lijkt het wel. Mijn eisprong heb ik al gehad na ongeveer 3 dagen nadat ik geklust had. Ik vind het gewoon allemaal vreemd...
Sorry heb geen foto Heb dat ding meteen weggegooit, ook een beetje uit frustratie. Ik voel me heel anders en alsnog geeft het negatief aan. Maar het kan inderdaad nog veel te vroeg zijn.
Ik zou morgen even met een kruidvat 2 voor 5 euro test testen. Die zijn heel gevoelig en geven gewoon 1 streep, dus ook makkelijker aflezen.
hey lara spannend meid hoop dat het raak is ik heb bij mijn anderezwangerchap ook voor mijn nod positief getest dus kan altijd ik zou ff die van kruidvat proberen en als het negative is na je nod nog een keer proberen succes
Ik had gehoord dat die van Kruidvat niet betrouwbaar was, of zijn hier mensen met goede ervaringen?Zoja, dan neem ik wel 1 van Kruidvat, is ook meteen een stukken goedkoper
Owja, even tussendoor, ik heb nu bijvoorbeeld een drukkende pijn in mijn onderbuik, ook doet mijn onderrug zeer. Verder ben ik met vlagen misselijk, wat ik hiervoor nooit kende. Soms heb ik ook wat last van maagzuur maar dat is nu wel wat minder geworden. Ben wel soms wat duizelig. Ook heb ik het nu plotseling erg koud of juist heel warm. Ben binnen een week tijd 2 of 3 keer wakker geworden in de nacht en had ik het bloedheet. Zo heet zelfs dat ik alles maar meteen uitgetrokken heb. Ook word ik wakker 's nachts en heb ik het erg dorst. Dit had ik hiervoor zelden. Komt dit jullie bekend voor? En ow ja, ben de laatste tijd ook zo moeeeee....kan wel de hele dag door slapen. Ik slaap nu elke dag even tussendoor en dat wel soms 2 uur in totaal! Maar in de nacht slaap ik dan heel onrustig, ik zie ook allemaal vage dromen.
Hoi Bloempje, nee heb geen test gehaald. Ik denk dat het toch verstandiger is dat ik op mijn NOD ga wachten. Ik heb nu wel een raar gevoel in mijn onderbuik, ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Mocht mijn NOD uitblijven, dan zal ik zeker weer een test gaan halen. Anders blijf ik testen kopen zonder enig resultaat. Ben benieuwd of ik ongesteld ga worden of niet, maar als ik naar mijn buikpijn kijk, dan is het gewoon mijn ongesteldheid wat eraan zit te komen vrees ik.
Ik heb gewoon goede ervaringen met de testen van het kruidvat. Ik had die testen gepakt waar je twee streepjes krijgt. Die zijn niet zo duur. 2 voor 7,- ofzo. De twee streepjes staan er nu nog overduidelijk op. Knap van je hoor, dat je kunt wachten. Succes!
Goedemorgen dames, Kan iemand mij helpen? mijn laatste ongi dag was 12 feb. Sinds dien ben ik niet ongi geworden. Ik ben zelf vorig jaar in juni gestopt met de pil. Ik had toen een onregelmatige cyclus.. maar sinds januari werd ik dus elke maand ongesteld. In de maand janura had ik een cyclus van 32 dagen. dag 33 werd ik ongi. toen kreeg ik bloed maar heel weinig, en ook bruin achtig..en dat duurde ongeveer 4 a 5 dagen. sinds 12 februari ben ik niet ongi geworden...Ik heb ook niet getest ben 3 of 4 dagen overtijd (zie banner) Ik wil het ook niet doen, anders krijg ik weer te zien denk ik dat ik niet zwanger ben...Wat moet ik nu doen.?
Hoi Fatma, Door bepaalde factoren kan je ongi ook uitblijven. Zoals door stress enz. Ook kan het zo zijn dat je eisprong langer uitblijft dan de gemiddelde. Als ik jou was, zou ik naar de huisarts gaan en je grondig laten onderzoeken. Ik heb een vriendin, zij heeft ook jaren lang de pil gebruikt. Nadat ze daarmee gestopt was, merkte ze dat ze heel onregelmatig ongesteld werd. Na veel aandringen bij de huisarts ( die wilde namelijk haar eerst niet doorverwijzen ) hebben ze het bij haar onderzocht en bleek dat ze PCOS had. Ik wil je niet bang ofzo maken maar laat je grondig onderzoeken. Het kan ook net zo goed zijn dat alles prima in orde is hoor. Maar ik raad iedereen hier aan om alles grondig te laten onderzoeken.
Tja....als je niet wil testen zul je het nooit weten natuurlijk. maar goed. Je hebt pas sinds januari een regelmatige cyclus. Dat heb je nog maar twee maanden kunnen checken, dus je weet het niet echt zeker. Ik zou er toch een testje tegenaan gooien. Als het niet zo is, dan is dat jammer. maarja, jammer is het toch of je nu test of volgende week ongesteld wordt. Al met al ben je sowieso teleurgesteld. Als je jezelf onzekerheid wil houden moet je niets doen. Maarja, dan moet je het natuurlijk ook niet vragen.
goedemiddag dames, Ik heb een vraag aan jullie. Ik ben 5 dagen overtijd. Ik heb net een test gedaan, Ik zie een donkere streep en een licht donkere streep. Dus ik zie wel twee strepen. De tweede is wat wazig, wat betekent dat?