Hoi, even kort en krachtig A.s vrijdag alweer 4 weken overtijd (2 weken terugb, bloedtest nega). Zaterdag seks gehad, na de seks veel pijn! leek wel me baarmoeder, opstaan en zitten ging nauwelijks. Nu heb ik sinds gisterenmorgen vreselijke spierpijn in de buik! net tot over me navel. Herkent iemand dit? Bedankt!
hee manonmonde, als ik terug denk toen ik net zwanger was, en het nog niet wist had ik ook veel spierpijn. dus kan wel! maar je bent al 4 weken overtijd zou je dan niet al positief moeten testten? maar spierpijn herken ik wel... succes gr rensje
haha en ik heb een ander bericht ergens achter gelaten met mn hele verhaal dat ik dus vanaf donderdag middag t zelfde heb als jou! en niemand geeft daar antwoord op alleen zit t bij mij vanaf mn schaamstreek en dan breid het zich uit naar links en rechts) ook als je erop drukt doet t pijn nou ja gevoelig en af en toe kleine steekjes heel vreemd nog nooit gehad en hele witte afscheiding heb jij dat ook? als het maar niet weer blaasontsteking is....
Hey! Nee geen witte afscheiding, heb ik al gehad! :S Gisteren toch nog maar even naar de HA geweest. Hebben inwendig even gekeken, en is waarschijnlijk toch van mijn baarmoeder. Deze ligt ook wat gekanteld vertelde ze. Weet alleen niet goed of dat problemen geeft om zwanger te worden. Ze zei er niks over, en ze weet dat we een kinderwens hebben.
ooh en nu dan? ben je niet zwanger dan? ik ga zo even mn plas afgeven voor de zekerheid ff blaasontsteking testten ik heb echt last van mn buik. xx an
Zover ik weet ben ik NIET zwanger! bloedtest 2 weken geleden was ook negatief. Of ik moet toevallig 2 weken terug een late ei gehad hebben en dat ik nu dan heel pril zwanger ben. Maar dan zou ik volgens mij nog niks mogen merken zoals die spierpijn in mijn buik.
Zover ik weet ben ik NIET zwanger! bloedtest 2 weken geleden was ook negatief. Of ik moet toevallig 2 weken terug een late ei gehad hebben en dat ik nu dan heel pril zwanger ben. Maar dan zou ik volgens mij nog niks mogen merken zoals die spierpijn in mijn buik.