Help ik ben 15 en misschien zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by avante, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. avante

avante Nieuw lid

Nov 27, 2007
    3
    0
    0
    Hoi..
    Ik ben pas 15 jaar en hebs sinds een half jaar een vriendje. We gingen al vrij vaak met elkaar naar bed. Ik slik de pil.
    Alleen nu vrees ik dat er de laatste keer iets fout is gegaan..
    Ik was 6 dagen ongesteld. Ik stopte op vrijdag. Aangezien ik dat weekeind bij mijn vader was ben ik helemaal een nieuwe strip vergeten mee te nemen. Zondag avond kon ik pas weer beginnen met slikken.
    Ik slikte sinds dien elke dag weer normaal.
    Die zelfde donderdag daarna ben ik met mijn vriendje naar bed geweest.
    Met condoom! Deze is helaas gescheurd. We waren heel bang!
    Nu zit ik helemaal in de stress want ik zit al 3 dagen thuis met klachten zoals heel veel hoofdpijn, misselijk, moe en een maag die helemaal overstuur is.

Is de kans nou heeel groot dat ik zwanger ben?
    Zoja, wat moet ik doen.

Kusx, help ik ben desperred!

PS. Ja ik ga een zwangerschapstest doen, maar dat kan pas over een tijdje.

2. Pacifier

Pacifier Actief lid

May 11, 2007
    126
    0
    0
    Hey Avante,

vervelend dat je zo in de stres zit ik ken het gevoel.

Maar als je deze donderdag sex hebt gehad met je vriend kan je volgensmij zoizo nog geen symptomen hebben.

Ik begrijp wel dat jeje zorgen maakt. Ik heb 5 jaar de pil geslikt en als ik me pil vergat 2 dagen ofzo soms was 1 dag al genoeg werd ik ook behoorlijk beroerd!

Dus er is misschien wel helemaal niks aande hand. Doe gewoon een testje anders het eind van deze maand.

Sterkte meid!

3. avante

avante Nieuw lid

Nov 27, 2007
    3
    0
    0
    Dankje!
    Ik ben al 2 keer vaker vergeten de pil te nemen. Dan merktte ik niets. Maar dat was dan ook niet na dat ik ongesteld ben geworden. Laten we het hopen. Aan een kind ben ik nog lang niet toe, ik ben zelf nog een kind.

4. Pacifier

Pacifier Actief lid

May 11, 2007
    126
    0
    0
    Avante,

ik had er soms geen last van en soms wel als ik de pil vergeten was.
    Denk dat dat misschien met de dag vande maand te maken heefd, het is net hoe je lichaam erop reageerd op dat moment.

Je moet je er gewoon nu nog niet te druk over maken.
    Als jeje aan het eind vande maand nog zo ziek voelt en alles doe je lekker een testje, en dan zie je wel weer verder.

Wel goed dat je sex hebt met condoom EN aande pil bent.

Maar niet meer vergeten he di pil!

Ik woonde ook tijdelijk op twee plekken en lied gewoon een strip liggen voorde zekerheid als ik me strip di ik op dat moment gebruikte vergeten was.. dan heb je toch altijd wat liggen beter inde war met de dagen dan je pil niet kunnen nemen!

Groetjes! ;)

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik had altijd een reservestrip in iedere tas zitten die ik gebruikte, voor het geval dat...
    De kans dat je zwanger raakt als je de pil vergeten hebt is echt heel klein. Het is sowieso al enorm bijzonder als je zwanger zou raken van één keer onbeschermd vrijen.
    Zo pril kun je eigenlijk nog niets merken. Misschien komen je klachten van de zenuwen? Ik kan me tenminste voorstellen dat je je daar goed beroerd van zou kunnen voelen.
    Helaas duurt het best lang voor je kunt testen. Je zou wel eerder naar de huisarts kunnen gaan. Die kan al in een vroeger stadium aan je bloed zien of je zwanger bent.
    Heb je er trouwens niet aan gedacht om de morning-afterpil te gebruiken toen het 'mis' ging? Ik heb dat zelf vroeger een keer meegemaakt (ook de pil vergeten) en meteen zo'n pil gevraagd bij de dokter.

In ieder geval heel veel sterkte met de zenuwen!

Liefs,

Esther

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    Zoals de meiden al schrijven het is te begrijpen dat je je druk maakt, maar je hebt nu wrs meer last van je elledig voelen dan dat je zwanger bent hoor.

Sterkte!

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
  8. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    En al neiuws?

Xx.

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Het enigste wat je gelijk had kunnen doen was een morning after pil, maar ja dat is nu te laat.
    Nu moet je afwachten tot het einde van je maand en dan gewoon testen als je niet ongesteld wordt en uiteraard je pil door slikken.

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Avante, heb je al getest?

11. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    Jah is er al nieuws?

Xx.

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo allemaal Avante ik wil je niet in de stres brengen maar ben zelf zwanger geworden terwijl ik de pil gebruik ben 1 dag ziek geweest en daarna de pil doorgeslikt maar dit mocht niet baten
    toen ik het ontdekte heb ik meteen m'n vriend gebeld en die schrok ook wel is meteen van z'n werk naar huis gegaan hebben er samen over gepraat en we zijn er nu heel blij mee
    dacht ook nog bijna het kindje te verliezen had namelijk een bloeding maar alles bleek in orde te zijn maar ik snap je stres ik ben natuurlijk wel een beetje ouder maar wqas er ook heel bang voor en bij mij was het ook zo had die week ervoor nog tegen m'n vriend gezegd als ik nu ook nog zwanger zou raken heb ik wel heel veel pech waren die week wat nare dingen gebeurd en wat denk je volgende dag een positiefe test wat was ik bang en was toen net 3 maandjes bij hem zijn 25 dec een half jaar bij elkaar dus we kennen elkaar ook nog niet zolang nou ja in elkgeval veel succes en ik hoop dat alles goed komt

Share This Page