Ik ben 6 dagen geleden begonnen met ovulatie testen. vanaf de eerste test is er een licht streepje te zien, maar gister overduidelijk dikke donkere streep. vandaag weer een test gedaan en dit was weer een licht streepje. ik heb elke test om 17.00uur gedaan en vanaf 15.00uur niets meer gedronken. mijn vraag is kan het dus zo zijn dat de ene dag positief is en de volgende dag alweer negatief? en wanneer heb ik nu dan mijn eisprong? op het moment van de positieve test ? bedankt voor het antwoord!
Als het streepje net zo donker of donkerder is dan de controlestreep is de test positief en zit je dus in je lh piek. Dit betekent dat je eisprong 24-36 uur na de test plaatsvindt. In jouw geval dus vandaag/vannacht/morgenochtend. En ja.. de test kan de ene dag positief zijn en de dag erop weer negatief.
Heb je een foto van de test? Hij moet namelijk knal positief zijn en bijna donkere dan de controlle streep!! Dus als hij gewoon een streepje geeft is hij alsnog negatief. Zou jammer zijn als je je ei mist doordat je denkt datje piek geweest is...succes!
ik heb er geen foto van gemaakt... De streep werd wel al met een minuut goed zichtbaar, terwijl bij de andere testen het zeker 5 minuten duurde. Het streepje was donkerder/even donker als de test streep. De rest van de dagen waren de streepjes echt veel lichter. Ik kan wel foto maken, maar is nu natuurlijk wel al ingedroogt.
Op de foto lijkt 12-8 positief. Of toch heeeeeeeel dicht erbij. Dus misschien een uurtje ervoor of erna positief. Goed gezellig gemaakt?
hij was heel donker toen hij nog "vers" was, en kwam binnen minuut tevoorschijn, de rest van de testen werd er pas na 5 minuten wat zichtbaar. wij hebben het heel gezellig gemaakt we hebben het de afgelopen 4 dagen elke dag gedaan..
Kijk eens aan!!!! nette rij testjes + datum Ik twijfel, maar neig meer naar dat die ene positief is.. hopelijk heb je goed geklust!!! Maar wil nog even andere meningen horen wat betreft het doortesten voor de zekerheid, ik weet het niet Tip: eenmalig CB digital ovutesten aanschaffen om bij dit soort testjes even te kunnen checken met een of een O of ie echt positief is of niet..
spannend!! ik heb er ook aan zitten denken om inderdaad een CB test te kopen met een , alleen dacht ik wacht nog even een maandje, om maar niet helemaal hysterisch te werk te gaan . mocht het niet zo zijn, denk ik wel dat ik de volgende cyclus zo''n CB test doe voor het zeker!