Ik heb deze week namelijk even geen geld ervoor en om naar de dok te gaan moet ik helemaal naar Amsterdam. En mijn vriend die vind het al helemaal dom. misschien een gekke vraag maar jullie die zwanger zijn hoe is jullie afscheiding? Ik heb nu sinds twee dagen spier wit beetje dik korrelig en het ruikt zoet zeg echt heeel raar.. (lijkt wel suikerspin)
het enige advies wat ik je geven kan is toch te testen dan weet je zeker hoe of wat nu maak je jezelf alleen maar gek. succes
ja dan moet ik even wachten tot ik geld heb voor een testje.. en dan zou ik me ongesteldheid deze keer weer even kunnen aankijken hoe het nu gaat misschien word ik deze keer wel heemaal niet ongesteld
Ik zou toch gaan testen.. Die van het Kruidvat zijn erg gevoelig.. en mijn ervaring ook erg betrouwbaar. Ze zijn niet duur, zo'n 7,95 geloof ik.. Test en dan weet je het zeker! Succes!
ik vind het fijn dat iedereen hier de moeite neemt om een reactie te plaatsen heel erg bedankt daarvoor. Die van Kruitvat wou ik laast kopen toen ik ging testen maar die is vaak uitverkocht! hahaha... maar ikmoet zoizo tot volgende week wachten ik moet nu echt geld bewaren voor eten we hebben een krappe maand... Moet ook volgende week ongesteld worden daar ben ik ook benieuwd naar. Groetjes!
had vandaag een paar druppels oud-bloed, dus wie weet komt mijn ongi toch nog. heb voor het laatst een paar druppels oud-bloed gehad op 6 mei. het blijft afwachten!