Etos multivitaminen Zwanger Worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Floddertje, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!
    Ik gebruik sinds ik gestopt ben met de pil de vitamines van Etos Zwanger Worden. Ik had nooit moeite met die pillen, maar sinds drie dagen ga ik zowat over m'n nek van die zooi!

Ze smaken niet alleen heel vies, maar de smaak blijft ook heel lang in m'n keel hangen. En stinken! Ik vind ze opeeens zo vreselijk meuren!

Wie heeft hier nog meer last van?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik slikte ze ook voor ik zwanger werd en gebruik nu zwanger zijn maar sinds me zwangerschap proef ik ze ook ineens en stinke echt vreselijk, daar voor slikte ik ze zo naar binnen. dus wie weet is het raak bij je en heb je deze maand een positiefe test.

3. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het zo!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ze gingen mij ook tegenstaan (maar was niet zwanger)
    ik kreeg ze niet meer goed geslikt, vond ze zoooo stinken en ik ging aan de diaree :oops:

5. orchidee

orchidee Lid

8 mei 2007
    5
    0
    0
    leerkracht
    ik heb zo ook gebruikt. En werd er ontzettend misselijk van!
    Een tijdje volgehouden maar het ging niet over. ook een nadeel vind ik , dat je er twee per dag moet slikken.
    Slik nu zwangerschapsvitamines van VSM. Bevalt goed en is maar 1 tablet per dag!
    Groetjes orchidee

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb niet de 'Zwanger Worden' versie geslikt maar de 'Zwanger Zijn' vitamine pillen.. Ik werd er zò misselijk van. Zodra ik één had gehad ging ik binnen 10 minuten kokhalzen en vervolgens overgeven..

Ik vind het echt rommel en heb meerdere meiden hierover gehoord. Eet gewoon lekker je dagelijkse groente, fruit en vezels en je krijgt dezelfde portie binnen! :)

7. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo meiden

ik heb deze ook geslikt en IDD na een tijdje kon ik ze niet meer weg krijgen van de stank die er af kwam n ben er toen ook maar mee opgehouden.. heb toen wel de foliumzuur doorgeslikt..

liefs dionne

8. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Ik slikte eerst foliumzuur, maar nu Gravitamon. Daar zitten nog net wat meer vitamines in. Ze zijn wel aardig groot, maar verder niet vies en ik vind ze ook niet stinken. Gewoon groente en fruit eten blijft natuurlijk het belangrijkst!

Deel Deze Pagina