Beste meiden, Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat wij ivm endometriose in het ivf-traject gaan belanden. Het zit niet in mijn eileiders (wel buitenkant eierstok, buitenkant eileider en buitenkant baarmoeder). Weet iemand of er verder nog nadelige gevolgen zijn tov endo versus ivf? Echter ik heb ook pco, ik heb al eerder gespoten en eitjes creeren lukte wel (met weinig puregon) alleen destijds was het creeren van 1 of 2 eitjes erg moeizaam (had er een keer 6 en ik kreeg cystes) nu zijn natuurlijk meerdere eitjes bij ivf juist de bedoeling maar mij lijkt de combinatie pco en spuiten voor ivf toch ook een moeilijke weg. Heeft iemand ervaring? Verder heb ik ook nog vijandig baarmoederslijm. Kan dat nog ivf in de weg staan? Als ik het namelijk allemaal op som word ik er soms moedeloos van. Dinsdag gesprek met de arts, hopelijk krijg ik van dat verhaal meer hoop maar misschien kunnen jullie mij alvast helpen. Alvast bedankt!
Endometriose, PCO en vijandig baarmoederslijmvlies zijn absoluut geen dingen die IVF in de weg kunnen staan. Heel veel succes.
Graag gedaan. Ja, tenminste ik heb vandaag de eerste punctie achter de rug. En hopenlijk ook de laatste. De punctie ging echt zo