Gevoelig tijdens het vrijen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by conny75, Jan 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Misschien een raar vraagje, maar ik heb sinds een paar dagen dat het heel erg gevoelig is om te vrijen. Dit heb ik normaal nooit, mijn nod is de 31e maar ik heb het idee dat het toch raak kan zijn (niet te hard denken want je kunt je eigen lichaam goed voor de gek houden).
    Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? zou het een symptoom kunnen zijn?

groetjes
    conny :D

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee, maar suc6!

Groetjes Marjo

3. mopsje

mopsje Actief lid

Nov 2, 2006
    272
    0
    0
    heb ik ook 1 keer gehad maar werd gewoon ongiii.
    sucses meid.

liefs mopsje

4. krientje

krientje Actief lid

Jan 6, 2007
    181
    0
    0
    Ik heb dat nu ook ongeveer een week ik heb vorige week wat bruinverlies gehad en sindsdien heb ik krampen gehad links onder en het was gevoelig tijdens het vrijen weet ook niet wat het is :(

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook last van, tijdens het vrijen voel ik een druk links boven mijn lies. Overdag ook steekjes en met vlagen misselijk. Mijn NOD is de 31e, maar ga er maar vanuit dat het alemaal niets voorsteld en ik gewoon ongi word.

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb dat ook, na mijn eisprong. Vooral als mijn man wat dieper komt. :oops:
    Een paar dagen voor mijn eisprong en het moment van de eisprong voel ik niks, maar zodra mijn ei geweest is lijkt het of mijn baarmoeder weer zakt en wordt het veel gevoeliger.

XXAnna

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb vanaf mn eisprong de heel tijd krampen gehad en ook was het vrijen in het begin echt niet prettig. Ik durf natuurlijk niet te zeggen of je inderdaad zwanger bent of niet aangezien je NOD pas de 31e is, maar ik zou het gewoon rustig aan doen. Ik hoop dat je "gevoel" goed is en krijg je aan het einde van de maand geweldig nieuws!

Liefs,
    Duveldraakje

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Mijn NOD is ook de 31e, wat toevallig. Het gevoel dat is zwanger ben wordt steeds groter. Heb de hele tijd een soort spierkrampen onder in mijn buik, maar helaas kan ik daar niet echt vanuit gaan omdat ik darmpatient ben en omdat ik verschillende malen geopereerd ben aan mijn buik.
    Spannend is het wel, ik hoop voor je dat het raak is de 31e...

groetjes
    conny

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Vind het trouwens ontzettend lief dat er zoveel vrouwen meeleven, deze site is echt een hart onder de riem,
    dank jullie allemaal

groetjes conny

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

had er ook last van.. blijkt nu een ontsteking te zijn bij mijn baarmoeder.. :(

Share This Page