bruin bloedverlies en toch zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nataly, Nov 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik vraag mij af of er meiden zijn die een paar dagen voor de NOD bruin bloedverlies hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn.

Ik heb namelijk eergisteren en gisteren best wel wat bruin bloedverlies gehad (dacht dat mijn ongi begonnen was) en vanmorgen was dit bijna helemaal over. :confused: Heb maandverband in maar daar zit niks in en ook met afvegen niet meer. Mijn NOD is morgen.

Normaal begin ik ook altijd met bruin bloedverlies en dit wordt elke dag een beetje meer tot de ongi echt doorbreekt. Ik denk dat ik gewoon ongi wordt (valt het in ieder geval niet tegen) maar ben gewoon benieuwd!

Veel liefs
    Nataly

2. Niet meer actief

hoi meid
    het zou kunnen dat je toch zwanger bent
    dan zet je ongi idd niet door
    ik zou een paar dagen wachten en kijken of je ongi komt zo niet
    dan een test doen
    succes met wachten meid ;)

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Hoi Nataly

Dit kan bloed zijn van het innestelen. Zolang hetmaar niet helderrood wordt.
    Om te vergelijken: bij mijn miskraam had ik eerst een heel klein beetje bloed gedurende twee dagen. Op de derde dag was het heel even wat meer roodbruin. Binnen een paar uur gingen toen de "sluizen" open met veel helderrood bloed.

Dit van jou klinkt zoals je ziet heel anders. Laat die duivels maar lekker 9 maanden wegblijven. (bij mij zijn ze ook niet meer welkom)

groetjs Femke

4. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Het is allemaal zo spannend!

Tot op heden is het nog niet helder rood maar echt bruin (lijkt heel erg op oud bloed). Wil wel 30 keer per uur naar de wc om te kijken (wat ik natuurlijk weer veel te vaak toch doe).

Ga er maar vanuit dat de ongi toch gaat doorbreken dan valt het in ieder geval niet tegen.

Wil niet meer wachten wil zwanger zijn!

Veel liefs
    Nataly

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Om niet elke keer naar het toilet te vliegen, zou je een tampon in kunnen doen. Dan kan je bij het verwijderen ook veel beter zien of er vers bloed bij zit of niet.

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Heb je al getest? Toen ik zwanger bleek te zijn krgee ik drie dagen voor NOD bruinverlies. Ik dacht dat de duivels veel te vroeg waren gekomen (heb ik nog nooit gehad), maar bleek zwanger te zijn. Op NOD was het bruinverlies helemaal weg.

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb het 10 dagen lang gehad (bruinverlies)11e dag kwam pas het echte bloed.....

xxx danielle

8. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb het ongeveer 7 dagen gehad tijdens tijd van de menstuatie. Alleen bij 'afvegen'. Bij test bleek: negatief. Na ruim week weer getest, ik vertrouwde het niet: positief! Dus kan wel... dus meid: test afwachten

9. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Toen ik straks naar de wc ging, had ik ook wat bruin verlies.
    Nu zojuist weer geweest, niets gezien, terwijl ik al dacht dat de :evil: :evil: al waren doorgebroken. Veeeel te vroeg, maar ik weet het ook niet meer. Zou het misschien dan toch een teken kunnen zijn?!?

10. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik dacht toch echt dat vandaag mijn :evil: :evil: zouden doorbreken maar nog steeds niet. Het is nog steeds oud bruin bloed en alleen bij het afvegen. De ene keer wat meer dan de andere keer.

Ik hoop dat ik hetzelfde heb als jij Laatje maar laat ik daar maar niet vanuit gaan en gewoon denken dat de :evil: :evil: eraan zitten te komen.

Nataly

Share This Page