Lieve meiden, Ik heb al veel op de site gesnuffeld, maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek! Wie kan mij helpen : Mijn NOD is over 9 dagen, maar sinds gisteren (vandaag dus ook) heb ik licht bloedverlies, bruin/roze (niet echt rood dus). Kan dit een innesteling zijn? Qua timing zou het kunnen. Maar mijn vragen: Kan een innestelingsbloeding 2 dagen duren? Is de bloeding inderdaad bruin/roze? Alvast bedankt voor jullie hulp! Liefs, BarbaBeer
hay hay het zou best een innesteling kunnen wezen dat is meestal ook bruin/roze ik heb het zelf niet gehad dus ik weet het niet zeker meid succes , hopelijk is het een innesteling en kan je hier straks vertellen dat je zwanger bent liefs
Hai! Thanks voor je reactie! Lastig he, die vage symptomen, het geeft helemaal geen uitsluitsel omdat het bij iedereen weer anders is.... Jij heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, het kan niet anders dan dat je het net weet Had jij nog bijzonderheden waardoor je al vermoedde dat je zwanger was? Geniet er lekker van, het is je gegund! Liefs, BarbaBeer
Oh barbabeer! Ik hoop het voor je! Zou het dan nu eindelijk... Vorige maand allebei zoveel symptomen... gun 't je echt! Ik wil nu na drie rondes al niet meer hopen, maar toch hè.. Ook al zijn we nog maar kort bezig. Ik wil niet meer denken oh dat krampje of dit steekje. Al hoewel...... Vorige twee cyclussen had ik na mijn eisprong ontzettend pijnlijke borsten... Nu................ niets, noppes, nada! Toch heb ik mijn ei al gehad, krampjes, afscheiding e.d. zelfde al de maanden er voor! Ach het vrouwelijk lichaam toch pf
hay hay dank je wel het is echt heel lastig die vage symptomen haha en het je wil graag testen maar dan is het te vroeg en pff wachten duurt ook zo lang maar het lijkt me raar dat als je bruin/roze hebt dat dat met de ongi te maken heeft omdat dat nog 8 dagen duurt , dus ik hoop echt voor je dat het een innesteling is.. ik zou voor je duimen ik merkte dat ik zwanger was doordat ik met het tandenpoetsen vaak bloed op me tandvlees kreeg en veel moet plassen en me buik was dikker en me vriend zei ik denk dat je zwanger bent.. maar iedere lichaam is anders heel veel zijn moe en misselijk ik heb alleen gister wat kramp gehad door een verstopping van me ontlsting en verder heel licht misselijk maar bijna niet veel liefs miriam xxx
Bij mij was het 2 dagen en meer rood dan bruin maar wel weinig, alleen bij afvegen een beetje. (wat 'n details) Dag 8 en 9 na mijn eisprong en daarna ook helemaal niets meer. Ik duim voor je meis.
haha ik wou net deze vraag stellen maar nu ik dit zo lees zal het bij mij wel iets anders zijn. het is nu 5 dagen na me ei en zou volgens de calculator innesteling kunnen plaatsvinden . Nu dacht ik ok doe een witte onderbroek aan en wat schept mijn verbazing ik had een klein beetje bruinigheid in me slip ( vies verhaal ) . Voor de rest ook allerlei klachtjes zoals pijnlijke boobs met adertjes maarja dat kan aan alles liggen . Ook beetje misselijk en veel krampjes en steekjes in me buik. Ik durf bijna niet te hopen hoor .
hey melanina ik kan me voorstellen dat je bijna niet durft te hopen maar die klachten lijken toch echt op een zwangerschap ( maar ja je lichaam zit raar in mekaar ) maar hoop ook voor jou dat je zwanger bent heel veel succes nog liefs
Hee meiden, Ik heb deze maand met ovutesten getest en kwam er achter dat ik me ei op dag 23 heb gehad.(erg laat) Vandaag zou me NOD moeten zijn van cyclus van 30 dagen. Vanmorgen een veeg rozeslijm daarna niks meer gezien. Ik dacht dat me ongie er aan zou komen, of zou het nog een innesteling kunnen zijn en is mijn cyclus deze maand gewoon langer? HELP
Hai G89! Oohh... vorige maand was echt drama he? We dachten het echt allebei he? Nu heb ik echt géén idee! Ik heb verder niets, behalve dan die bloeding of wat het ook is... Maar daar kan ik niet echt hoop uit halen. Het komt toch weer steeds op hetzelfde neer.. wachten wachten wachten! Hopelijk maakt deze ronde alle vorige rondes goed Liefs, BarbaBeer
Hai Miriam, Ja lijkt me ook rare ongie, normaal ben ik zeer regelmatig namelijk. Maar het is heel tegenstrijdig dat een bloeding hoop op zwangerschap moet geven, dus dat doet het dan dus ook niet echt! Voor jou is het super dat je weinig symptomen hebt! Dat wordt alleen maar genieten voor jou Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger werd? Liefs! BarbaBeer
Haha... inderdaad de details vliegen je hier om je oren! Toch bedankt dat je het deelt, want wat ik net ook al bij Miriam schreef; het is nogal een raar gevoel dat bloed het gene is dat je hoop op zwangerschap geeft Maar bij jou was dat dus wel zeker zo! Jij bent nu lekker zwanger, van harte gefeliciteerd! Liefs, BarbaBeer
Hai Melanina, bij jou is het dus een heel klein beetje? Bij mij toch wel wat meer denk ik. Als we dan toch lekker de details induiken bij mij is het (als ik het de hele dag zou dragen) toch wel een inlegkruisje met smurrie. Wanneer is jouw NOD? Liefs ook voor jou, BarbaBeer
Rose, hmm... als inderdaad je ei dag 23 was.. zou je nu denk niet al ongesteld kunnen zijn! óf je ei was (ondanks de testen) eerder en je wordt ongie (helaas ) óf je ei was inderdaad dag 23 en de kans is groot dat dit een 'goede' bloeding is! Helaas is er maar één advies: wachten! Al zou ik zelf ook graag iets anders doen dan dat Liefs! BarbaBeer
tja mijn nod is niet echt duidelijk had afgelopen zondag een posi ovutest en dat was dag 14 dus tel daar 2 dagen voor ei op en 14 dagen tot ongie op denk ik . dus dan zou me NOD ong 9 dec zijn denk ik. Maarja we merken het vanzelf wel heb zulke onregelmatige cyclussen dat ik dat ik niet weet
ja das wel lekker maar ook wel eng omdat je dan niets hebt dus je voelt je niet zwanger en bent dan snel bang dat het mis is ik ben zelf 25 sep. 08 gestopt met de pil ( 11 jaar geslikt ) en ben nu zwanger dus best snel gegaan en hopen is ook heel moeilijk want als je dan weer ongi wordt ben je weer teleurgesteld ik hoop het wel voor je en vooral omdat je vrij regelmatig bent nou meid echt heel veel succes die laatste dagen liefs miriam
Ja, dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Ben je niet geneigd om steeds weer even een testje te doen? En heb je de verloskundige al gebeld? Want wanneer krijg je je eerste echo, met 7 of 8 weken toch? Het moet een heel relaxed gevoel zijn als je ziet dat dan alles goed is, en er echt een lief kleintje in je buik ziet! Liefs, BarbaBeer
Onhandig dat je cyclussen zo onregelmatig zijn... Geen bloed geeft de aanstaande mamma's moed M.u.v. van de innestelbloedinkjes dan... hihi... Liefs!
ik heb gister nog een x getest van cleurbleu digitaal en daar stond nog steeds op zwanger en ik denk dat ik ergens in december nog een test doe ( heb de nog 1 in huis ) ik krijg me eerste echo met ongeveer 9 weken (29 dec.) dus hoop dat dan alles goed is kan ik gelukkig 2009 in en hopelijk zijn jullie dan ook zwanger , kunnen we daar lekker over kletsen en heb de verloskundige ook gebeld ,maar ze zegt wel je kan het nu nog niet zien , dus een echo heeft geen zin en ze zegt geen bloed geeft moed veel liefs