Test negatief, maar wel overtijd en symptomen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door norah1985, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 norah1985, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
    Dag dames, ik ben nieuw hier, wel veel gevolgd hier op het forum, erg leuk om te lezen:)

Nu zit ik ergens mee, en zit zoo in de zenuwen, en kan niet wachten tot na het weekend voor testen en/og huisarts..

Ik ben nu 2 tot 5 dagen overtijd: heb altijd een rare menstruatie: maandag beetje oud bloed, dan paar dagen niet en dan donderdag echte menstruatie. Ik heb nu maandag niks, donderdag niks,nada, dus minimaal 2 dagen overtijd.

Testen gedaan, maar eigenlijk dus te vroeg, allemaal negatief, behalve eentje, die had een heeeel licht streepje, maar ná 5 minuten pas dus denk niet geldig. En een andere test zag ik de eerste minuut duidelijk een lichte streep, maar daarna was die weer weg... wordt er gek van...

En dan mijn klachten.. naast het uitblijven van mijn menstruatie (heb altijd stipt 28 dagen cyclus) heb ik al 1,5 week last van mn darmen, soms diaree en soms juist weer verstopt, daarnaast gewoon opgeblazen buik, zere tepels, grotere borsten geloof ik, erg droge ogen/wazig zien, duizelig, veel plassen en erg moe. Daarnaast niet het idee dat er een menstruatie aan zit te komen. Vind alleen raar dat al die testen negatief zijn!!!
    Oja, vergeten te zeggen: tijdens onze gemeenschap is het 'niet helemaal goed gegaan' condoom geknapt, en gebruik geen pil... we wilden nog eventjes wachten, maar voor mij zou een baby heeel erg welkom zijn...

Wat vinden jullie van dit verhaal? Ik kan niet tegen deze spanning:(

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik weet niet hoelang je van de pil bent, anders zou het ook daar van kunnen komen. wanneer heb je voor het laatst getest? het klinkt wel spannend!

3. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nanette,

ben al 6 maanden gestopt dus denk het niet!!

Heb vannacht beetje slijm met roze bloed gehad, en nu de hele tijd krampen.... kan dit nog een innestelingsbloeding zijn??

Want het zet niet door, en heb gewoon weer witte afscheiding..

Wat is dit spannend zeg...pfff8)

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey ja dat kan een innestelingbloeding zijn. weet je misschien wanneer je je eisprong hebt gehad? en hoeveel dagen je er nu na zit? spannend hoor klinkt wel goed als ik het zo lees. Maarja ons lichaam kan ons ook heel erg voor de gek houden.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja, wat fleurtje zegt;)
    Het kan gewoon nog alle kanten op!
    Ik duim voor je!

6. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong was als het goed is rond 3 oktober.. toen is 'het' dus ook onveilig gebeurd, wat niet nu al de bedoeling was, maar daardoor niet onwelkom:D

de hele dag al krampen, maar er komt maar niks, alleen dus vannacht dat rozige slijm..

ben echt benieuwd kan aan niets anders denken vandaag hihihi

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoeveel dagen geleden heb je nou getest? Misschien nog een x doen?!

8. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ging niet naar de toilet en heb een paar druppels rood/donker roze (?) bloed, dus denk écht dat de menstruatie door gaat zetten...

ik voel me een beetje leeg nu, had vandaag zoveel klachten waarvan ik dacht: nou, misschien ben ik dan écht wel in verwachting... een hele teleurstelling.. had er toch meer op gehoopt dan ik dacht...

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh meis wat jammer.:(
    misschien met je vriend/man praten en dan echt voor beebje gaan als je er echt zo aan toe bent!:D;)

liefs

10. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel sunlight;)

Ik heb nog een piepklein beetje hoop, omdat er geen stolsels bijzitten en het meer donkerroze was dan helderrood.

1 op de 5 vrouwen heeft toch bloedverlies in het begin??

Maar probeer het wel wat los te laten, en ik zie het wel.. wel moeilijk hoor! maar inderdaad, misschien toch maar proberen volgende maand weer proberen als het nu niet is gelukt...

11. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja.. heb vanochtend wel een ovu test gedaan voor 'de grap' die werd wel positief?? raar toch?? die wordt ook vaak posi bij een zwangerschap toch....??

Ik merk nu pas wat een rollercoaster aan emotie dit met je meebrengt...zucht...

12. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeding is gestopt, heeft zich niet doorgezet tot nu toe..

Is dit een goed teken of moet ik de hoop opgeven?

Het waren in totaal dus +/- 5 druppels donkerroze/rood bloed..

Moet erbij zeggen dat ik net daarvoor 8 trappen op ben gerend...
    Misschien een adertje geknapt of praat ik mezelf alleen hoop aan??

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik denk norah dat je dat alleen weten kunt door nog eens te testen. speculeren brengt je nu nergens!
    *duimt heel hard voor je*
    (laat je het nog even weten)

14. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanette, dankjewel!!! Je hebt gelijk, het is alleen zondag dus moet echt tot morgen wachten als de winkels open zijn..

ik denk dat ik zowieso de huisarts ga bellen.
    Nog steeds niet verder ongesteld geworden en wel zoveel klachten..
    Ik wil gewoon even zekerheid van haar:)

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je kunt bij de apotheek ook een test halen. Die zijn trouwens gelijk ook heel betrouwbaar vind ik!
    MAar goed.. die ene dag;)

En ik zou idd even de ha bellen, misschien heeft zij nog wat ideeën..

16. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Ik plas me suf sinds donderdag, en zou woensdag mijn menstruatie anders krijgen.
    Maar die is uitgebleven tot nu toe.
    Heb ook wel eens buikpijn, en stemmingswisselingen.
    Heb 2x een test gedaan, maar helaas niks uitgekomen.
    Geloof het gewoon niet dat ik niet zwanger ben.
    Morgen ga ik naar de huisarts en wil ik een bloedtest.

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik ben ook al een week overtijd maar mijn testen blijven ook negatief helaas. Wel heb ik overal last van ben zo misselijk als wat, hoofdpijn en last van steekjes en krampjes. Maar toch zegt de test anders dus ik geloof de test maar.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik herken veel van je verhaal. Bij mij kwam 2 dagen te vroeg op donderdag (uitgerekend wanneer ik ongesteld zou moeten worden) heel klein beetje oud bloed met afvegen. Dat was smiddags. de volgende dag s middags weer wat (inde tussentijd dus niks) en daarna weer helemaal niks. Ik had ook een ovu test gedaan (had geen zwangerschapstest) en die was ook heel posi, ook de volgende dag. van donderdag tot aan zondag middag dus heel vaag. Ik had ook veel symptomen, maar helaas zondag toch ongesteld geworden s aonds. Hoop dat jij toch posi test. Maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden helaas.

19. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste: iedereen die nu in spanning zit, sterkte en succes, zal ook voor jullie duimen!!

De bloeding heeft nog steeds niet doorgezet! Alleen bruin bloed bij afvegen en één stolsel... Echt raar!!

Nanette: inderdaad, ik wacht nog wel één dagje, hihi heb genoeg geld uitgegeven deze week ;) en de dokter kan de twijfel hopelijk wegnemen....

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Norah, ik heb precies dezelfde klachten. Vandaag is mijn nod, negatief! Was vanochtend ook ontzettend misselijk en eigenlijk wel de hele dag door. Je zou denken dat je zwanger bent.....eigenlijk durf je het niet te hopen......om gek van te worden. Zucht!

Deel Deze Pagina