Wie herkent dit ? Ik ben al een paar dagen jankerig om niks. Vandaag was ik zo ontroerd door iemand die een bosje bloemen kreeg, gisteren door een vogeltje, eergisteren door iets wat ik las... Ik lijkt wel een gietertje...hihihihi
Ik was normaal altijd al snel emotioneel, ik merk het nu (nog) niet extra erg. Ben wel ontroerd als ik aan het kindje denk wat in mijn buik groeit maar niet dat ik er van ga huilen ofzo. X
Ohh ja, ik kan ook echt huilen om nix! Mijn vriend snapt daar helemaal nix van, haha.. Ik zelf snap er ook niet veel van.. Maar soms wel ff lekker om om niets te huilen Liefs kiss
Eerst had ik er helemaal geen last van maar het begint te komen.. Sommige momenten :'( haha ! Maar ben wel sneller geirriteerd hoor Hahaha! Ik werd niet goed geholpen bij de gamma, boos weg gegaan whahahaha -xxx-
Geweldig hè !? We zijn net tijgerinnetjes nu ! hihi Ik vlieg mijn vent telkens in zn haren en ga door tot op t bot....Als ie een vuil kopje neerzet begin ik meteen een enorme tirade over verantwoordelijkheden en of ie het wel aankan, nog één erbij, terwijl hij dat al zo lang wil....blablabla....erg hoor...en t is echt een goeie vent hoor !
Ja ik herken dat ook, van dat felle. Nou ben ik dat van nature al wat, maar nu is er nog een extra schepje bovenop. Nog niet heel huilerig, wel wat piekerend en afwezig soms.
Jaa dat hebk ook kan ineens heel emotioneel zijn en dat kan ineens weer omslaan... ik ben vrij direct maar nu nog erger. hahahahahaahh
Dat felle herken ik wel idd Ben het normaal ook wel maar nu is het idd wat erger. Mijn vriend snapt geloof ik soms niks van mijn reacties. Maar hij is verder hardstikke lief voor me gelukkig. Soms vind ik mezelf ook wel een draak
Haha maar nu kunnen we het op de hormonen gooien hihi. Nee maar dat is echt zo, ik merk het zelf soms ook wel een beetje dat ik wat feller kan reageren op iets onbenulligs. Maar soms kan ik juist ook hardstikke vrolijk zijn en ben ik extra knuffelig. Ik hou niet altijd zo van knuffelen maar nu merk ik dat ik daar meer behoefte aan heb. Dan kruip ik lekker in de armen van mijn vriend. Voor de rest voel ik me niet erg zwanger ofzo. Maar dat komt vast nog wel als je een buikje begint te krijgen. Heb jij dat al Pooh? Hier eigenlijk nog niks, alleen s avonds zitten mijn broeken strakker en trek ik dan meestal ook een trainingsbroek aan. Maar dat zijn echt de darmen nog.
@ Nikkie nee ik heb ook nog geen buikje of iets. Andere maanden had ik dat voor nod juist wel en obstipatie, maar nu heb ik juist diaree. Savonds wel idd lekkere pyamabroek aan. maar sowieso heb ik een klein buikje, ben na het stoppen met roken 3 maanden geleden 10 kg aan gekomen. Ik was wel net met sonja bakker begonnen en 2 afgevallen, maar nu natuurlijk meteen mee gestopt! Liefs Pooh