Op de gewone foto zie ik nog niks. Op de andere denk ik een streepje te zien. Test over 3 dagen nog een keer hopelijk is hij dan duidelijker!
Priinces ik zie het hoor. Hier ook altijd vroeg getest en de eerste keer zo'n streepje is bijna 3 en zit op de bank. De tweede keer zit nu 30 weken in mijn buik. Gefeliciteerd voor nu! Even afwachten of hij over een pasr dagen donkerder is en er alsnog geen ongi komt. Maar ik ga er vanuit dat jij geeoon zwanger bent!
serieusss?? Aahhww bedankttt hihihih. als dat zo is dan ben ik super blij hooor wil zo graag een kindjeee.. ik wacht nog wel even tot 22ste.. Daarna ga ik weer eens testen.. ik heb een onregelmatige cyclus. wie weet heb ik wel 40 cyclus of 45.. maar ik hoop dat de duivels niet moete komen.. :x heb nog steeds geen ongie krampen ofzo. alleen pynlyke borsten
he wel toevallig want ik had de zelfde datums als jou alleen dan kon ik testen op de 21 want dan moet ik ongi worden volgens mijn en heb ook erg jeukende tepes en hoofdpijn zere rug en wit slijm dus hopelijk is het raak heel hard duimen denk
heeey.. ik heb ook wel eens jeukende tepels en borsten + zachte borsten + pijnlijke borsten.... k ga pas 22ste testen.. wil een dikke positief 2de streepje zien haha indd we moete ons alle beide heel hard duimen dat het raak is hoooop ik..
Jaaa het is echt spannend. Had aan myn schoonvader laten zien. Hij zei ik zie wel een streep hoor. Hahaha
Jaa dat dachte ik ook al .. Zooo spannnendd.. İk was net wakker ik dacht was 9 uuur maar is veeelste vroeg hahah.. Kan nie meer slapen
Ze heeft (nog) een andere topic, of twee/drie.. geloof ik. En daar staat inderdaad in dat ze zwanger is.
Hey dames.İk heb andere topic geopend @ik ben zwanger. Ennde titel is ( zwangerrrrr) Ben indd Zwanger had een test gedaan vandaag kon nie wachten hihi. Xxx