Hallo luitjes, Zoals inmiddels bekend heb ik een onregelmatige cyclus. Volgens mijn berekeningen (zover je daar een pijl op kunt trekken) zou ik woensdag ongesteld moeten worden. Echter had ik geen enkel teken dat deze eraan zat te komen (jawel, wat krampen dinsdag, maar verder niets). Zwanger was ik ook niet, want ik had 2 x een negatieve test te pakken. Toen maar Etos Zwanger worden gehaald. Hier heb ik goede verhalen over gelezen van meiden met ook een onregelmatige cyclus. Baat het niet dan schaad het ook niet. Ik beschouw het niet als een wonderpil, maar wel als een multi vitamine en daarbij krijg ik meteen voldoende foliumzuur binnen. Gisteren mee begonnen en raad eens... vandaag ongesteld. Het kan toeval zijn of niet, dus ik ben nu al happy. Nu mijn vraag: bij wie heeft deze multi vitamine bijgedragen aan een snelle(re) zwangerschap?? Als ik hiermee mijn cyclus wat meer gereguleerd krijg, zijn mijn kansen al groter (iedere maand i.p.v. om de maand). Let me know!
Ik heb ze gebruikt en gebruik ze nu weer. Voor mijn idee is mijn cyclus wel iets korter met die pillen en ik krijg iig voldoende vitaminen naar binnen. Jammer dat ze best prijzig zijn. Ik kan alleen niet zeggen dat het heeft bijgedragen aan een snelle zwangerschap... En dat je gisteren begonnen bent en nu meteen ongesteld bent is echt toeval hoor, zo snel werkt het niet. Sterker nog vitamines moet je vaak langere tijd slikken voor dat het effect heeft.
Zou te mooi zijn om waar te zijn, maar ik vond het wel toevallig ja. Wat extra vitamine binnen krijgen kan natuurlijk geen kwaad, al heb ik verder wel een gezonde levensstijl. Als ik hiermee mijn cyclus wat kan reguleren ben ik al helemaal happy.
Ik heb deze pil gebruikt toen ik probeerde zwanger te worden.. 2 maanden nadat ik gestopt was met de pil was ik zwanger.. Komt het door die pil? Ik weet het niet, maar wat je al zegt, baadt het niet dan schaadt het niet Ik was trouwens wel erg regelmatig ongesteld
Ik heb ze ook een tijdje gebruikt, maar zonder succes. Ik kreeg er korte cyclussen zonder eisprong van. Dus dat is ook niet wat je wilt Maar ik heb ook schildklierproblemen en kwam er achter dat ik die multi niet mocht hebben. Dus toen meteen gestopt en slik sinds die tijd gravitamon.
Nee nog niet.. ik wacht wel nog eventjes.. vorige maand had ik ook test gedaan en toen werd ik 1 dag later ongesteld.. :x ik wacht nog eventjes.. heb wel geduld hoor haha.. als het niet raak is dan volgende maand toch ..
Ik heb geen ervaring maar kletste wel met iemand die dit gebruikte en haar cyclus dus helemaaaal verstoord was.
Hmmm. Ja mijn cyclus moet zijn weg nog vinden, maar misschien helpen deze multi vitamine daarbij. Is het niets, dan kap ik er weer mee. Heb ook een tip van iemand gekregen over een bepaalde kruidenthee (ooievaarsbek- joh!) dus die ben ik ook vrolijk aan het drinken. Verder de natuurlij maar een beetje z'n gang laten gaan denk ik dan maar. Met zo'n onregelmatige cyclus weet ik ook niet op welke dag ik met ovulatietesten aan de slag moet gaan. Hoe komen jullie erachter dat er geen eisprong is? Door juist te temperaturen of met ovulatietesten aan de slag te gaan?
Met tempen kun je zien of je eitje echt is gesprongen, maar dat weet je wel pas achteraf. Dus dan is je eisprong al geweest. Dat is betrouwbaarder dan ovutesten, die meten immers alleen je lh-piek. Er hoef dan niet meteen een eitje te springen (maar in de meeste gevallen heb je dan ook gewoon een eisprong hoor). Ik begon altijd al vroeg moet ovutesten, want stel ik zou een korte cyclus hebben. Dus rond dag 12. Met als gevolg dat je wel super lang aan het testen bent. Maar met goedkope dipsticks vond ik het prima te doen. Hoe was je cyclus voordat je aan de AC ging?
Eeh tel je dan dag 12 na de 1e dag van de menstruatie? Ja sorry, pas 1 ronde die sticks gebruikt. Mijn cyclus is altijd een ramp geweest. Dat is ook de reden dat ik er mee begonnen ben toen ik 18 was omdat ik stage ging lopen in Italie en de klok er op gelijk kon zetten. Met 14,5 eerste menstruatie gehad, met 15 de 2e. En sindsdien onregelmatig. Andere stomme vraag. Wat voor thermometer gebruiken jullie? Voor in de oren? Weet niet of ik dat wil omdat ik er dan wel heeel veel mee bezig ben zeg maar...
Nee geen oorthermometer. Een gewone digitale.. En dan kun je t beste rectaal meten. Elke ochtend vóór je opstaat en elke dag op t zelfde tijdstip. Dat is erg belangrijk. Dus in t weekend je wekker zetten, tempen en daarna weer doorslapen Mijn tempwekker gaat altijd om half 7 omdat mijn man er dan uit moet en ik ook altijd ff wakker word. Ik dacht t een heel gedoe te vinden, maar uiteindelijk vind ik t erg meevallen. T tempen wordt een gewoonte en kost hoogstens een halve minuut. En ovutesten idd op dag 12 na begin van je ongi. Ovutesten vind ik wel meer gedoe, omdat je moet opletten dat je niet teveel hebt gedronken enz. Maar ze zijn handig om je vruchtbare dagen te bepalen
Hihi, ja lekker onnozele vraag van mij. We hebben niet eens een thermometer in huis trouwens. Zijn ook nooit ziek. Misschien toch maar eens in huis halen over een tijdje. Ja die sticks zijn ook niet alles. Vang dan wel plas op in een bakje, maar ik ben er nog steeds geen handige in haha...
Ik slik die pillen al ruim 2 maanden maar mijn cyclus is wel langer geworden ipv korter. Normaal zat ik rond 57/60 en vandaag zit ik al op cd 66. Hier baal ik wel van maar vind het wel fijn die extra vitamines en vooral die samenstelling dus ik blijf nog even doorslikken .