hallo ik heb 5 dagen naar mij ei al last van bruinverlies. hebben meer van jullie dit ook. Of is het wat anders?
ik had 5 dagen na mijn eitje 3 dagen rozeverlies op die moment kan de innesteling plaats vinden en daar kan bloed aan te pas komen maar zoals je ziet heb ik ook nog geen zekerheid ben dik overtijd en de testen blijven negatief. veel succes
Ik had gisteren ook heel licht roze, bruin verlies is nu inmiddels voorbij. Ik hoop dat het op een innesteling wijst anders zou ik helemaal niet weten wat het is.. We zullen meer weten binnen 6 dagen
Hallo, Ik moet nog 4 dagen tot mijn NOD. Of 9 dagen(laatste x cylus van 40 dagen gehad..week overtijd) Dus weet niet welke ik precies aan moet nemen Heb vandaag een test gedaan,Kon gewoon niet wachten! En negatief Heb je altijd roos of bloedverlies bij innesteling? Wand dat heb niet gehad. En rond je Ongi krijg je dan meestal bruinverlies. Heb helemaal niks. Voel af en toe wel wat steekjes in mijn borsten. Wel anders dan anders. (ff vies praatje) Heb af en toe nog steeds doorzichtig rekbaar slijm en binnenin voelt ook heel zacht en soepel. Wie heeft dit ook? Is dat altijd zo of teken op zwangerschap. Bij de vorige keren heeft mijn lichaam me ook voor de gek gehouden. Maar wel week overtijd.