erg vaag dus zal wel weer niks zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door simone27, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    hoi ik heb vanmiddag toch maar een testje gedaan en zie album in het echt zie je het streepje wel iets beter maar ik geloof nooit dat het nu ineens na 2 jaar wel raak zou kunnen zijn ik heb overmorgen als het goed is weer me nod (vorige maand niet ongi geworden maar nega test) ik zit er even doorheen weet niet meer hoe ik me voelen moet ik ben nu op 1 maand na pilloos en me vriend en ik hadden beide het besluit van je stopt met de pil en als je dan zwanger raakt is het mooi maar er is dus nog geen zwangerschap ontstaan helaas.
    nou moet ik wel vermelden dat ik 1 maand aan de pil heb gezeten en dit vanwege dat ik me vader was verloren en dat was nogal een harde klap (nog steeds moeilijk mee)
    ik heb de test in me album gezet en hij is erg onduidenlijk maar er staat wel iets super super licht en ikzelf denk dat het een indroogstreepje is maar kan dat binnen 5 min?
    nou ja ik wacht het wel af
    bedankt

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij zie ik wel iets, wel vaag inderdaad. Anders over een paar dagen nog eens testen? Dan zou het tweede streepje duidelijker moeten zijn..... Als dit lijntje binnen 5 minuten verscheen, denk ik niet dat het een indrooglijntje is hoor.

3. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Hoi hoi

vanuit hier kan ik eerlijk gezegd niet goed zien of er een tweede streepje staat, maar als dat in het echt wel zo is en hij verscheen binnen vijf minuten..dat kan echt alleen als je hcg in de bloed hebt.

Over 2 dagen nog eens testen, ondertussen nergens op rekenen en duimen dat het raak is!

succes en groetjes

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zie het ook hoor! Ik zou over een paar dagen nog eens proberen maar vind het er wel hoopvol uitzien! Succes!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Anders zou je de foto even in het negatief moeten zetten, dan kun je altijd goed zien of het een streepje is! Ik weet alleen niet hoe dat moet :(

En inderdaad, anders over 2 daagjes nog even testen!

Succes meis! :)

6. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    dat zijn snelle reakties jeetje
    het stond er vrijwel gelijk ik deed de test legde hem neer en toen zag je de urine er netjes doorheen gaan en toen bleef dit over en echt binnen 5 min toch denk ik nog steeds dat het niks is bedoel het kan toch niet dat het nu ineens wel zo zou mogen zijn ik ga nergens vanuit me hart bonkt wel als een gek nu en heb tranen in me ogen als ik naar de test kijk is het wel wat duidenlijker dan op de foto maar toch erg vaag maar toch hou ik in me hoofd dat het niet kan.

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik kan alleen zeggen, hou hoop tot de volgende test...hier op het forum is het bijna een gezegde "een streep IS een streep!"......

Succes meid!

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hey meid..
    Ik zit in hetzelfde schuitje..
    Rot he!?
    Ik weet ook echt niet wat ik er van moet denken..
    Hoop dat het voor ons beiden positief uitpakt!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meid, niet zo denken joh! Waarom zou jij nu niet aan de beurt zijn?! Bij mijn test ging het ook zo hoor, de urine was er langs en direct bleef er een plus staan, alleen was ie bij mij wel meteen heel duidelijk maar zoals jij het omschrijft zegt ik; dat klinkt goed!

Nog even een paar dagen in spanning en dan nog een keer een test doen!

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!

De test in het negatief. Ik zie inderdaad iets, wel heel vaag maar het lijntje is er!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik zag 'm al maar nu nog veel duidelijker! SPANNEND! Ik heb echt een goed gevoel hoor!

Anders laat 'm een zien in het topic van vage testen Simone daar zitten onze experts natuurlijk!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zie het ook! Dus alvast een voorzichtige proficiat!

Misschien nog 2 daagjes wachten en dan de digitale doen! :D

Succes!

13. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    wat een lieve reakties allemaal echt super doet een mens goed.
    en lievelief bij jou op de test zie ik echt wel een duidenlijkere 2de lijn nog dan bij mij en idd tis een rotsituatie pff ga zelfs typfouten maken hihi en kan me jou onzekerheid ook erg goed voorstellen weet ook niet echt goed hoe ik me gevoel moet uiten.

@delilah weet dat ik zo niet moet/mag denken maar me hoofd en gevoel zeggen 2 aparte dingen vandaar dat ik liever nog wat negatief blijf dan dat ik nu al echt positief zou zijn als ie eraf had gesprongen dan had ik het van de daken gaan schreeuwen hoor echt wel maar op dit moment hou ik nog een slag om me arm heen :D
    @dayenne is dat positief dan als je het ook in het negatief ziet? sorry heb geen verstand van foto s in het negatief.
    meiden superlief van jullie dat jullie zo snel antwoorden en een hart onder iemands riem steken top:D

14. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja.. in het negatief zie ik het ook duidelijker bij jou simone!
    Hihi.. spannend zeg!

Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen haha

15. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    is goed ik zet het daar ook wel neer pfff ik krijg het nou toch echt benauwd hoor alleen weet ik dus niet hoe ik hem dan in het negatief krijg in me album zoals hij hier ook staat maar dat geeft niet toch hoebedoel je onzeker haha

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meid, ik snap dat je nog een beetje onzeker bent! Maar het mag ook jou overkomen!

Kun je die nega foto van hier niet opslaan en 'm dan uploaden in je album?

17. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    euhm ja misschien dat dat wel lukt ik ga het even proberen haha zit te bibberen als een rietje joh niet normaal meer als het echt zo mag zijn dan is dit me allereerste test die aanduid dat er een heel groot wondertje in me groeit
    @lievelief ja zeg dat wel ik zit hier in me uppie me vriend is werken tot half 11 vanavond en kan hem ook niet bereiken ik weet ook echt niet wat ik moet doen ja bibberen maar kwil niet te hard van stapel lopen nog meid ik duim ook voor jou dat ie over 2 dagen knal en knal positief mag zijn al vind ik jouwe toch ook duidenlijk hoor

18. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hey Simone,

Ik heb vanochtend ook getest met dezelfde test die jij gebruikt hebt.
    Ik heb precies hetzelfde streepje. Ik krijg hem niet goed op de foto, want ik moet hem met mijn telefoon maken en die maakt geen scherpe foto's.

Ohhh wat spannend toch.
    Meid, ik hoop dat je over een paar dagen een knallende test hebt.

Liefs Hummel.

19. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    hoi hummel ik heb hem ook met me foon gemaakt spannend meid ik hoop dat het een positief streepje mag zijn en dat ie er bij jou ook vanaf mag knallen :D

20. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hij lijkt op mijn streepje wat ook na vijf minuten te voor schijn kwam. Ik denk dat je zwanger bent. Test over twee a drie dagen nog eens, dan moet de streep duidelijker zijn.

Succes en hou ons op de hoogte!

Deel Deze Pagina