Hallo allemaal! Ik ben vandaag 6 dagen overtijd (ben normaal nooit overtijd! ), en heb vorige week omdat ik voelde dat het wel eens raak zou kunnen zijn de testen van de site gekocht (midstream, met paarse dop). Gisteravond eindelijk durven te doen, maar hij was negatief... Daarom vanmorgen toch nog maar een gedaan, maar nogsteeds negatief, zelfs geen heel licht lijntje hoor... Nu vraag ik me af, is er iemand dit dit ook had en achteraf toch zwanger bleek te zijn? Ben namelijk erg benieuwd of het raak is, of dat ik toch maar eens naar de ha moet..! Ben namelijk al sinds 10-2006 gestopt met de pil. Alvast bedankt voor jullie reacties!
ik zou dan zowieso naar de ha gaan, of eens een andere test proberen. via de huisarts kan je bloed laten trekken of beter onderzoek laten doen. wel zo veilig lijkt me succes
ik lees dat je je test s avonds gedaan hebt. Ik zou nog eens een nieuwe test proberen, maar dan s morgens. Bij mij was het ook zo: s avonds met test van apo was ik niet zwanger. s morgens test kruidvat, wél zwanger. Wel in de omgekeerde volgorde. Omdat de test van het kruidvat onduidelijk streepje weergaf, had ik zoiets van: "weet je wat? Ik haal een test bij de apotheek, die zijn toch beter?" de man daar vertelde wel dat ik het met ochtendurine moest doen. Maar ik had geen geduld en heb de test toch diezelfde avond nog afgenomen... helaas, negatief Toch afspraak gemaakt met de ha en die kon me toch vertellen dat ik in verwachting was. Ondertussen ben ik trotse mama van Kian
Heb zojuist een clearblue test gehaald, morgenvroeg dan maar weer proberen...en als hij dan nóg negatief is zal ik mijn ha maar eens bellen.. Hopelijk geeft 'ie gewoon n +je..
Hallo, Er is nog een topic over dit onderwerp: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=66256 Zet het misschien weer wat in perspectief, daar is iemand die al drie weken wacht op een positieve test. Ondertussen voel ik met je mee, ik heb nu 4 testen gedaan, en ook verschillende (Clearblue, Sensitest), maar geen uitslag. Morgenochtend ga ik het nog een keer proberen. Misschien haal ik ook een Kruidvat-test, mogelijk werkt dat. Sterkte met wachten!
Ik weet dat ik niet moet klagen met mijn 1 dag overtijd, maar vind het toch raar. Heb heel regelmatige cyclus en nooit overtijd. Heb nog geen tekenen van een komende ongesteldheid. Vanochtend een test gedaan, ook midstream van de site, maar negatatief. Bij mijn vorige zwangerschap gebruikte ik de test van de kruidvat, ook op mijn nod en die gaf toen een heel licht streepje. Dus ik denk dat ik morgen ook maar weer een kruidvattest ga halen en dan woensdag testen. Spannend... Meiden suc6, wat een onzekerheid he!
... nog getest ja, maar niet 's morgens, kon niet wachten.... erg hé, had er ook al spijt van toen ik m aant doen was. Stom van mezelf! heb mezelf voorgenomen dat ik de laatste test die ik nog heb van de site woensdag ga doen als ik dan nog geen duivels zie! En als deze nog negatief is, ga ik diezelfde dag nog naar de ha. Hopelijk is hij voor jou dan positief Manon F, ook succes!
Hallo Angel Ik teste met 5 dagen overtijd pas heel licht positief. En met 6 dagen overtijd ZWANGER met cb digitaal. Bij mij duurde het dus ook een paar dagen voor er genoeg HCG was voor een positieven test. Dus wie weet? Jammer genoeg is het bij mij met 6 weken mis gegaan. Dus als je nog steeds niet ongesteld bent geworden dan weer testen en hopen op genoeg hcg. Succes meid. Liefs Zoe
Hallo Angel. Niet bij iedereen is de test direct positief. Inderdaad later nog een keertje proberen met ochtendurine, en anders zou je een bloedtest laten doen via de huisarts. Succes!
Angel wat jammer dat je niet positief hebt getest. Maar geen bloed geeft moed! Denken jullie dat het bij dan ook nog kan? Ik heb afgelopen dagen (4) "oud" bloed verloren en daarna wordt ik altijd ongesteld maar dat is nu niet gebeurd kan het dan nog?
Denk van niet..heb 2 dagen last gehad van ongi denk ik..dus niet veel maar denk toch dat k ongi was..! Gewoon maar afwachten, en hopen dat t snel lukt! Heb voorlopig ook geen tijd om me r nog druk over te maken eigenlijk, loop t ziekenhuis al in en uit voor wat anders, dus met dit wacht ik nog eventjes tot de rest achter de rug is