wat voel of merk je tijdens de innestelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovebaby23, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebaby23

8 nov 2007
    10
    0
    0
    huismedewerker
    veenendaal
    hallo allemaal nu ben ik stiekem wel benieuwd of iedereen iets voelt of ziet of merkt van de innestelling?
    zo ja vertel!

:)

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ja, veel te vroege pms en menstruatiekrampen!

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lichte bloeding, steken in onderbuik.

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Heb er niets van gemerkt. Ik wist niet eens dat je dat zou kunnen voelen. :confused: Dus ik heb er ook niet op gelet. (was niet bezig met zwanger worden) Ook geen bloed enzo.

Maar als ik de berichten hier lees kan het dus wel.
    :)

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mijn collega is nu 29 weken zwanger en die heeft haar innesteling gevoelt.. zei zei dat ze iets los voelde raken en naar beneden voelde dalen en daar weer een steek kreeg..
    dus jah ik weet het niet want heb het nog nooit meegemaakt

haha

groetjes

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat laatste lijkt me een beetje sterk. Wat laat er los? waar daalt het in neer?

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    haha ik dacht ook al huh wat laat er los dan?

Ik heb geen idee hoe de innesteling voelt, maar op dit moment heb ik last van krampen en het zou een deze dagen zich moeten innestelen dus wie weet is het dat wel ( laten we het hopen :D )

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Tijdens een innesteling raakt er inderdaad niets los en het daalt ook niet naar onderen. Dus wat zij dan gevoeld heeft? :rolleyes: Het klinkt eigenlijk meer als een eisprong, maar dan nog...

Ik heb de innesteling heel duidelijk gevoeld. Ik heb ongeveer 2-3 dagen lichte steekjes en krampjes gevoeld. Het voelde heel anders dan menstruatiekrampen. Dit was veel lichter en zat meer aan de voorkant van de buik. Ook straalde dit uit naar de zijkant van mijn buik en liezen. Na een dag of 3 werd dat gevoel veel minder en begon ik gevoelige borsten te krijgen. En inderdaad, zie mijn banner voor het resultaat!

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    niks helemaal niks...volgens de gyn kan dat trouwens ook niet en zit het "tussen de oren" van degene die het wel hebben "gevoeld" die hebben zich dan zo ingesteld dat ze "zwanger" zijn dat ze denken de innesteling gevoeld te hebben....

enige wat je wel eens kan hebben tijdens een eventuele innesteling is een lichte bloeding maar vaak ook niet eens en is het iets anders...bijv. je bmm die iets meer doorbloed is doordat je "bevrucht" bent...

succes

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb nog nooit wat gevoeld tijdens een innesteling

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    helemaal niets!

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik ben de vorige ronde een keer 's nachts wakker geworden van buikpijn. Bleek ook licht te bloeden. Heb door de slaperigheid niet goed opgelet wat voor buikpijn of bloeding het was. De volgende dag was alles over.
    Bij bestudering van mijn cyclus zou het best een innesteling kunnen zijn geweest.
    Ben vervolgens wel ongesteld geworden, dus dat is dan wel weer jammer. Maar het komt geloof ik best regelmatig voor dat een eitje bevrucht wordt maar dat het vruchtje niet goed is en alsnog afgedreven wordt.
    Maarja, misschien is het wel gewoon wishful thinking van me. Zou namelijk al heel blij zijn met de informatie dat mijn vriend en ik beiden vruchtbaar en 'compatible' zijn. :D

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat heb ik dus ook gevoeld vorige week

zou het dan tog ? over 4 dagen weten we meer

14. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Spannend, ik duim voor je!

Ik had krampen, als of ik ongesteld moest worden maar toch was het anders..

15. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo dames,

Degene die niks voelden en zwanger zijn hadden jullie misschien wel last van jullie borsten. Wanneer begonnen jullie last te krijgen van jullie borsten?

16. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik weet niet of ik zwanger bent maar heb al wel vanaf vorige week ontzettend last van me tepels

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Smoekie Ik vind het vreemd dat je zegt dat je een innesteling niet kunt voelen en dat het tussen de oren zit, omdat je er veel mee bezig bent... Als jij het nog nooit meegemaakt hebt, hoeft dat niet te betekenen dat een ander het niet voelt. :rolleyes: Ik heb het toevallig wel heel duidelijk gevoeld, en ik weet zeker dat het de innesteling was, omdat je dat precies kunt zeggen ivm de ICSI en de tijd die er tussen de terugplaatsing en de innesteling zat. Het klopte precies! Een aantal dagen na de innesteling begonnen de zwangerschapskwaaltjes ook te komen en ik bleek inderdaad zwanger... Dus wat voor jou niet opgaat, kan voor een ander wel zo zijn. En ik heb zo vaak meegemaakt dat een gyn er volkomen naast zat met hun kennis en apparatuur, een lichaam is een wonderlijk iets!

Groetjes,
    Jippie

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb geen idee of je innesteling kunt voelen. Ik heb er in ieder geval NIETS van gemerkt.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina