Hallo, Ik lees hier regelmatig en af en toe schrijf ik ook wat. Hier even mijn verhaal en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen of dat er meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. I.v.m. mijn langer wordende cyclus Clomid gekregen en nu bleek mijn FSH waarde te hoog/aan de hoge kant te zijn. Dit kon een vroegtijdige overgang betekenen waardoor ik moeilijk te behandelen zou zijn. Maar het kon ook eenmalig zo hoog zijn of een fout van het lab. Nu moet ik afwachten tot mijn volgende cyclus en dan kijken wat de FSH waarde is. Wel bloedgeprikt om te kijken of ik een eisprong heb gehad,nee dus. Dit was best een teleurstelling,want ik hoopte stiekem op een eisprong dan was die hoge FSH waarde naar mijn idee niet zo'n ramp. Maar nu ik ook geen eisprong heb gehad,denk ik echt dat ik vroegtijdig in de overgang ben. En dan is er weinig meer mogelijk. Verpleegkundige zei dat het afwachten is tot mijn volgende cyclus. Want als je geen eisprong hebt,kun je ook een normale FSH waarde hebben. Maar die had ik (de eerste keer) dus niet. Iemand van jullie al eens zoiets gehad? Xx Ilona