hallo allemaal, mijn test is negatief en ik snap er niks van want ben niet ongesteld geworden. en ik ga ver een paar dagen maar weer testen denk ik dan hoop ik meer te weten. heel veel liefs samantha
dat zou een paar dingen kunnen betekenen meissie of je hebt te vroeg getest , of (als je aan de pil was) dat je lichaam aan het herstellen is en dat het daarom wegblijft ( je duivels bedoel ik) en verder kan ik je helaas niet helpen ...suc6 meid ..greetz asjuh
minder is dat he?! nou ja, hopelijk heb je wat afleiding met de Pasen en dan snel weer testen. sterkte!
hoi hoi ik was niet aan de pil dus daar ligt het niet aan en ik hoop dat de duivels wel wegblijven en ik ga over een paar dagen weer testen als ik niet ongesteld word. heel veel liefs samantha dus ik wacht nog ff af jippie 18 april twee jaar samen
ik heb gelukkig wel genoeg afleiding met de pasen dus das wel makkelijk en de 18e zijn we twee jaar samen. heel veel liefs samantha 18 april zijn we twee jaar samen
Sterkte met al dat wachten. Ik ben 18 april 16 jaar samen met mijn man ik duim voor je liefs chantal.
hoi hoi dank je wel voor het duimen heel veel liefs samantha 18 april twee jaar samen met mijn vriend
Hallo Daar, Ik heb nu het zelfde. Ik heb al sinds augustus 2005 een cylus van precies 48 dagen (ja ik weet het lang...) ik zou afgelopen donderdag/vrijdag Ongi moeten worden. Maar inmiddels dag 52 en nog steeds niks, zwangerschap test is ook negatief. Ik ben wel al sinds woendag misselijk van die vlagen 24 uur per dag door. Het is erg vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent..... Ik ga er maar vanuit met het oog op die negatieve zwangerschaptesten dat het mijn cylcus in de war is of zo... Succes! Nicole
ik heb dat ook met vlagen misselijkheid en dan heb ik 's avonds alleen maar vreetbuien dan heb ik echt overal trek in das niet best. dat is echt super vervelend als je niet weet waar je aan toe bent heel veel liefs samantha
Wat ongelovelijk vervelend allemaal!!! Ik heb er zelf ook last van, die laatste week voordat je ongesteld moet worden is echt vreselijk. En vooral als je over tijd bent en de test negatief is. Maar het lijkt me helelmaal naar als je ooknog allerlei kwaaltjes erbij krijgt..... Ik heb nergens last van en de duivels zijn er ook nog niet dus we wachten maar gewoon af............. maar dat is wel heeeeeeeeel moeilijk!!!!!!!!!
ja het is bij mij de eerste keer dat het zo gaat ik vind het allemaal een beetje vreemd heel veel liefs samantha
is ook vreemd, de 1e keer vond ik echt verschrikkelijk, ik kon niet meer slapen en dacht alleen: stel je nou eens voor dat ik zwanger ben..... Echt het was bijna een obsessie, hier vertelden veel meiden dat het over gaat, nou bij mij niet hoor, het is elke maand weer een ramp aan het eind van de cyclus, echt vreselijk!
hoi hoi ik snap er ook niks van heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben maar de test zegt van niet heel veel liefs samantha
Ik heb ook altijd eerst een dag of twee een paar druppels bloedverlies, daarna breken pas de dijken. Ik hoop voor jou dat het niet hetzelfde betekent. Ik duim nog steeds voor je!!!!!!!!!!!!!!