Hoi Meiden, Ik heb even een vraagje..... Mijn temperatuur zit nu op 36,8 al 2 dagen .....zou dat betekenen dat mijn eisprong eraan zit te komen? Normaal heb ik namelijk 37... Als het zo zou zijn als vorige maanden dan zou ik volgende week mijn eisprong hebben... Had gisteravond heel erg steken onderin mijn buik....is dat een teken? Graag hoor ik van jullie! Veel liefs van mij
op die banner moet je niet letten , bij mij klopte me banner niet erg met me eisprong. je merkt van zelf aanje temp als die in eens de lucht in schiet. je zal helaas geduld moeten hebben, weet dat dat moeilijk is.
Hoi dat denk ik dat ik dat volgende maand ga doen... Ik heb tot op heden nog niet op de dag wanneer ik dacht geklust...dus ik hou het nu maar op die banner....het is namelijk al 2 keer dezelfde dag geweest maar we zijn nu al flink bezig hoor .hihihihi ben zo benieuwd.....
wat was je temp na ongi het gaat niet om wat ie nu is maar om wat ie de hele maand doet als ie na ongi lager was dan 36,8 kan het nu wel duiden dat je ei eraan komt /aan is gekomen Als je tempt heb je eigenlijk geen ovu tesjes nodig tis wat jezelf wilt