Wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yoga fanaatje 1987, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Pff weet niet precies wanneer mijn nod is. Zit uiterlijk op dag 8 na ei sprong. Had namelijk 2 pieken.
    Kan ook dag 12 al zijn. Vanmorgen getest met action early. Omo wit. Kan natuurlijk ook nog te.vroeg zijn. Maar heb wel soms steken bij me eierstokken./baarmoeder en soms menstruatie krampen. Geen idee dus of het een naderende menstruatie is of zwanger. Meer vrouweb die die steken voelde en zwanger bleken?
    Vindt t wachten echt irritant.

2. Pietpiraat

16 jun 2017
    79
    18
    8
    Vrouw
    Ik snap je.. ik voelde vanalles en bleek niet zwanger.. steekjes enz..rugpijn, misslijk ook zelfs soms.
    Deze ronde hetzelfde.. ging er vanuit dat ik ongesteld moest worden...maar t kwam maar niet.
    En vanmorgen positief getest..
    je lichaam kan je nogal voor de gek houden als je vanalles wil of denkt te voelen.
    Dus bij mij was t deze keer niet veel anders als de rondes dat ik ongesteld werd.
    Alleen vannacht wakker met honger.. dat herken ik dan weer van mn eerste zwangerschap.

3. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Alle keren dat ik zwanger was, had ik menstruatieachtige krampen. Wanneer ik ongesteld ben, dan zijn die krampen heftiger en moet ik direct naar de wc met een tampon.

Ik weet niet wat jij normaliter ervaar als je ongesteld wordt, maar het kan helaas nog alle kanten op! Succes:thumup:

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb ook wel steekjes gehad ja; eerst een zeurend plekje vanaf 5 dpo en vanaf de dag erna enkele dagen steekjes op dezelfde plek die doortrokken tot in mijn vajayjay. Ik herkende die steken van mijn vorige 2 zwangerschappen, dierf niet te hopen dat het van innesteling was maar bem toch zwanger :)

Maan14 vindt dit leuk.
  5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat hoop ik ook deze ronde. Al sinds twee dagen steekjes en gerommel in mijn buik t.h.v het schaambeen. Had dit ook bij mijn eerste zwangerschap maar durf niet meer te hopen. Het is steeds op het zelfde plekje door trekkend naar beneden.

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja dat vond ik bij mij ook zo gek; steeds precies hetzelfde plekje, met 1 vinger aan te wijzen. Heb wel eens vaker pijntjes en rommeltjes, maar dat is dan weer links dan weer rechts...

Deel Deze Pagina