Aangezien ik dus niet weet wanneer mijn eisprong is geweest en ik nu al op dag 39 zit. Normaal ongeveer 35 dagen toch maar weer een test gedaan Nu verscheen dit binnen 5 minuten ..
De ellende is dat bij een vroege test er soms getuurd wordt of er standaard zeer lichte streepjes verschijnen. Als je over 2 dagen weer een test doet, zul je duidelijkheid moeten hebben. Succes!!
Achja, en wat kan je dan wel vertrouwen tegenwoordig als je hier leest.. Bedoel, tegenwoordig is de kruidvat niet meer goed, de predictor niet, de leidapharm niet, action niet... wat kan dan nog wel he... Vind deze opzich vrij duidelijk zichtbaar, hoef er niet voor te turen..
Ja dit was echt binnen de 5 minuten. Nou ik heb hem daarna weggedonderd. Was er klaar mee nadat ik hier las dat het negatief kon zijn haha
4x vals positief getest met action. Early en gewone. En duidelijker dan deze binnen afleestijd. Kreeg bijna hartaanval. En niet eens beetje zwanger. En nee ook geen eisprong. Denk dat er tegenwoordig vaker te vroeg getest wordt en dan vals positief wordt genoemd. Maar in mijn geval was echt vals vals. Had spiraal, geen baarmoederslijmvlies en ei stond op springen week later ( echo ivm sterilisatie ) 2testen waren 5 mnd na sterilisatie en had nog geen menstruatie ?? Moest daarom testen van gyn. Ligt positief. 2wk later alsnog Menstruatie. Dus dit zou reactie op ei zijn geweest gok ik?
Echt rot is dat. Ben er ook een beetje down door. Morgen ga ik weer testen en als die weer wit is.. Weten we weer genoeg
Kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent... Kl*te testen... Nog even doorbijten dan heb je helderheid... Ik duim gewoon heel hard voor je!!
ooh een bekende naam van het uitgerekend voor november 2018 clubje (dat ik door miskraam helaas vroegtijdig moest verlaten) ik zie een streepje! succes !!!