Hai dames, Vandaag mn eerste ovu test gedaan omdat ik toch wel wat nieuwsgierig was wanneer mn eisprong nou precies is Al heel snel kwam er een vrij licht streepje (zie foto). Op de bijsluiter stond dat ik het morgen opnieuw moet doen. maar dit lichte streepje, betekend dat dat hij morgen dan waarschijnlijk donderder zal zijn en ik dus overmorgen ongeveer mn eisprong ga hebben? Of zegt een licht streepje niks? Ik weet ook niet helemaal zeker of er wel genoeg urine opgenomen is want het was geen mega plas. Haha op de een of andere manier kan ik niet plassen als ik met zo'n ding half in de wc pot zit Kan het bv ook een lichter streepje zijn omdat er niet genoeg urine was? Dus kortom: wat zegt dit lichte streepje volgens jullie? Bedankt alvast!!
Negatieve ovutest! Hij moet donkerder zijn dan de controlle streep. hoor wel dat deze tet vrijwel altijd een licht streepje geeft!! succes!
Oja, bij mn banner staat dat ik over 4 dg pas mn eisprong zou hebben maar ik weet dus niet of dit helemaal klopt aangezien dit pas mn 2e cyclus is!
Zo, das nog eens een snelle reactie! haha Maar zou jij dan bv maandag pas weer testen? Of toch morgen? (ik wil niet tientallen testen er doorheen jagen hahaha)
Ik zou morgen weer testen. Bij mij had ik altijd meestal 2 dagen achter elkaar lichte streepjes en daarna een donkere
Jammer dat je al meteen begint met zulke slechte testen... Deze is negatief, want bij ovutesten moet ie even donker of donkerder zijn dat de controle-streep. Deze ovulatietesten van KV staan hier helaas niet zo hoog aangeschreven (ik ben er ook geen fan van)... Beter nog vandaag zwanger&kids ovulatietesten bestellen via: www.zwangerenkids.nl en 10% korting met de code 2VISH6T998IP (korting geldig t/m 30 april)
eens met MayD, helaas ook geen goede ervaringen met de kruidvat ovutesten, vind ze ook vrij prijzig voor 5 stuks.
mee eens! zwanger en kids testen kosten 15 euro voor 25 testen, dat is nog eens betaalbaar, EN ze werken perfect deze kruidvat testen zijn prut
Ik heb ook kruidvat testen gebruikt en kreeg 4 dagen zulke streepjes, de vijfde dag was de streep iets donkerder (maar nog niet zo donker als de controlestreep). Ik zou elke dag testen om je ei niet te missen. Heb van mede-forummers testen van kruidvat gezien die dagen een lichte streep hadden en dan ineens een knaltest.
hier ook geen fan van deze test heb vorige ronde 6 a 7 dagen van zulke lichte streepjes gehad en 1 was er geloof ik iets donkerder maar nog niet zoals het hoorde. ik zou nog wel blijven testen om je ei niet te missen maar dan met andere testen. succes! xx
Thnx allemaal! Ik wist niet dat dit zulke slechte testen waren Ik heb veel gelezen over de zw testen van Kruidvat dat die zo goed zijn dus dacht dat deze dan ook wel oke zijn maar niet dus... Naja ik maak de rest nog wel op en dan idd maar andere halen. Die van Zwanger & kids, hoelang duurt het voordat je die dan binnen hebt? En kan je op de verpakking zien waar het vandaan komt? (niet dat het bij de buren bezorgd wordt ofzo, dan weten ze gelijk hoelaat het is )
Ik heb ze altijd binnen 1 dag in huis De verpakking staat niks op, gewoon een witte envelop, heel discreet dus
Thnx, ik zag het idd ook op de site staan: discreet verzonden Maar ik verwacht mn eisprong rond 2 mei dus als ik nu bestel is het waarschijnlijk te laat door koninginnedag Ik wacht deze cyclus dus wel af en als het niet raak is bestel ik ze over een paar weken. Bij het medium pakket zitten 20 ovu testen en 4 zw testen voor 14,50. Dat zijn de 'goede' testen toch? Idd super goedkoop! Iig super bedankt allemaal!
Alleen zijn die zwangerschapstesten vrij prut Ik zou dan liever 25 ovutesten voor 15 bestellen En de zwangerschapstesten van de kruidvat ( de 2 voor 5 van eigen merk)
Oke, thnx voor de tip! Ik hoop natuurlijk dat ik ze niet hoef te gaan bestellen (dat zou betekenen dat ik deze ronde zwanger raak, haha) maar ik ga er maar niet vanuit. Had 3 dagen na mn ongi weer een soort van ongi van 2 dagen Maarja we zien het wel. Bedankt iig! En jullie ook allemaal succes!