Hey iedereen! Ik ben nieuw hier en heb even jullie mening nodig Ik zit vandaag op 7 dpo en 7 dagen voor mn NOD en heb er vanmorgen een testje aan gewaagd. Ik weet het, heel erg vroeg, maar om medische redenen is het van belang dat ik een eventuele zwangerschap zo vroeg mogelijk detecteer om zsm met medicatie te starten. (In het kort, na 3 miskramen is ontdekt dat ik Factor V Leiden heb, een stollingsziekte, waardoor ik tromboses krijg in de placenta en het vruchtje sterft, telkens rond 8 - 9 weken.. Dus moest ik nu weer zwanger zijn, moet ik zsm beginnen met het spuiten van bloedverdunners..) Dus ik had speciaal van Mat Care de ultra gevoelige testen in huis gehaald. Nou komt het!! Dus ik doe die test met mijn ochtend urine en tot mijn verbazing kleuren zowel het C als het T lijntje roze!! Het T lijntje wel heel licht roze, maar ik hoefde er absoluut niet op te turen, was gewoon duidelijk positief!!! Nou spring ik niet direct een gat in de lucht, daarvoor ben ik iets te terughoudend geworden.. Maar na ca 10 a 15 min werd het lijntje steeeeeeds een beetje lichter.. En als ik nu kijk, ca 2 uur later, is de test gewoon hartstikke wit, dik negatief dus!!! Nou staat er wel in de omschrijving dat je na 15 minuten niet meer de test mag aflezen, maar ik dacht altijd dat dat was van als ie negatief is en er na een uur toch een vaag lijntje staat, dat je dat niet mag meetellen, maar dat ie van positief naar negatief verandert, heb ik werkelijk nog nooit gehoord!! Iemand hier ervaring mee??? ps. ik heb Mat Care zelf hier ook even een mailtje over gestuurd, ben benieuwd wat zij zeggen..
ik zou het eerlijk gezegd niet weten, wel weet ik dat kv 2v5 ook gevoelig zijn dus misschien het proberen waard? verder zou ik toch om de dag blijven testen om te kijken of er idd sprake is van een zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed! want het is niet niks wat jullie zo te lezen hebben meegemaakt
Ik zou ff een andere test gebruiken .. vind 7 dpo echt te vroeg om een zw-schap te detecteren! Een bevrucht eitje nesteld zich gemiddeld pas rond 5-7 dagen in .. en pas dan wordt er hcg aangemaakt, wat ook weer een paar dagen nodig heeft om aantoonbaar in je urine voor te komen!
@missiej: Bedankt voor je ractie!! Kv test heb ik ook in huis, maar durf ik nog niet te doen, want die zijn ietsje minder gevoelig van de Mat Care ultra.. Dus denk dak nog ff een paar daagjes wacht.. Miss vrijdag nog even een testje proberen.. @RoGiJuLi: Bedankt voor je reactie!! Helemaal met je eens hoor, keb ook nog nooit zo belachelijk vroeg getest, haha! Maar sinds gister voel ik hele bekende dingetjes die ik herken uit mijn vorige zwangerschappen, dus ik moest het vanmorgen gewoon even uit mn systeem krijgen Maar ja, ben er niet veel mee opgeschoten dus, afwachten en over een paar daagjes weer testen en als ie dan positief is bel in mn gyn en vraag ik of ik met mn medicatie moet starten...
ik testte een week voor nod ook al positief met 2v5 van de kruidvat, dus het zou moeten kunnen hoor. Succes alsvast
Wat spannend.. Ik testte ruim voor NOD negatief met zo'n ultra gevoelige test, maar positief met een KV test..
Thanx voor het meeleven meiden!! Ik wil mezelf niet helemaal gek maken, dus ik heb besloten vrijdag of zaterdag opnieuw te teste met kv2v5... Nog even sterk zijn dus, haha (pfff wat n hel altijd die week voor je nod!) Wordt vervolgd.....
Nou ik heb net een mailtje terug gekregen van de Mat Care klantenservice en die zeggen dat als de test positief is, dit lijntje eeuwig te zien blijft en dat ik de test als negatief moet beschouwen... Nou mooi is dat, waarom staat er dan op de verpakking dat je de test niet meer na 15 min mag aflezen als het resultaat binnen 15 positief is en na een uur negatief!! Snap ik niks van.. Dus ik heb ze meteen weer terug gemaild met de vraag waar de testlijn dan op gereageerd heeft dat deze duidelijk roze uitsloeg..? Dit is toch een chemische reactie met HCG normaal gesproken..? Iemand die dit wel snapt? Ben nog ruim voor mn NOD hoor, dus er is idd nog hoop, maar ik word wel een beetje huiverig zo van deze Mat Care testen, heb al spijt dat ik er gister nog bijbesteld heb!:x
Vanmorgen een kv2v5 gedaan... blijft harstikke wit!! Boehoe!! Maar ja, gaat nergens over, ben nog steeds 5 dagen voor mn NOD.. Maar ik voel echt vanalles en denk echt dat ik zwanger ben deze ronde, dus ben zoooo ongeduldig om die positieve test in handen te hebben als bevestiging!! Of mn lichaam houdt me gigantisch voor de gek, of ik begin ze een beetje te zien vliegen... hihi
Ik heb op 7 DPO een positieve zwangerschapstest gehad, en zie mijn banner! Uiteindelijk ben ik met echo's 2 dagen vooruit gezet, heb dus een erg snelle innesteling gehad. @ts: balen meis! Heb je matcare terug gemaild nog? Want inderdaad, als de test binnen afleestijd positief is, en een uur daarna negatief, terwijl je na 15 min niet meer mag aflezen, maar je moet die test toch als negatief beschouwen, dat klopt ook niet echt!
Ja ik heb Mat Care nog terug gemaild dat ik echt niks meer snap van hun testen, als ik ze idd niet binnen 3 minuten mag aflezen, maar naar de uitslag een uur later moet kijken! Ze mailden terug dat ze dit nog nooit eerder hadden meegemaakt en dat ze er geen verklaring voor hadden en dat ze me een normale test zouden toesturen (geen mini), dus dat was wel netjes... Maar ik zal uit mezelf niet meer zo snel deze testen kopen.
ik heb dat ook gehad met die testen! met doorlopen zie je een duidelijk lijntje, met opdrogen was het helemaal weg! was dus gewoon negatief!