hoi Dames, ik ben erg onzeker ivm mijn 2 vorige miskramen.. maar afgelopen dinsdag getest en ik had een 2e streep!! nog niet zo donker als de controle streep maar hij was er duidelijk te zien!! Vandaag weer getest en hij is eigenlijk bijna niet donkerder geworden? Hebben jullie dat ook ? ik zit nu op ongeveer 16dpo zou die dan nog niet moeten knallen? IK denk dat ik een test van CB ga proberen daar staat tenminste gelijk op wat het is..
Heb je er een foto van van beide testten? De 1 maakt niet zo snel HCG aan als een ander, En mischien is je ei later geweest
Zie duidelijk dat de test van vandaag donkerder is meid!! En als hij opdroogt zal hij nog donkerder worden Gefeliciteerd
ja die van eergisteren is natuurlijk al opgedroogd! Bedankt, af en toe van een ander goed nieuws horen doet je goed zelf ga je alleen maar twijfelen
Ik zie ook duidelijk een streep, zo had had ik dat ook. Maar omdat ik zelf 2 vmk heb gehad na mijn eerste heb ik ook gewoon de cb gekocht lekker duidelijk. Gaf mij een gerust gevoel. Een week later nog een keer gedaan, want ik wilde weten of mijn Hcg hormoon wel goed was gestegen voordat ik vk zou bellen. En dat was in ieder geval zo...
Kv testen zijn niks! Mijn test van 4w1d zag er haast exact hetzelfde uit als die van 5w1d. Terwijl cb digitaal eerst 2-3 zei en week later gewoon 3+. Dus echt niet meer naar die streepjes kijken!
thx voor de lieve reacties!! Ik ben gewoon zo bang dat het fout gaat... maar ik heb net een cb test gedaan en die zegt zwanger toch ggeeft dat meer het gevoel dan 2 streepjes moet ik zeggen!! nu proberen te genieten
Geniet ervan, ondanks dat ik erg misselijk ben, blijf ik het spannend vinden. Eerste echo al gehad en alles was goed. Geniet van je zwangerschap!!!