Ik gebruikte voorheen altijd de ovulatie testen van de Action, deze waren duidelijk en bleven ook vrij duidelijk. Nu heb ik ovu testen van 123test.nl maar deze vind ik niet echt duidelijk, wat betreft duidelijk blijven na een tijdje vervagen ze weer helemaal , dus lukt het niet echt om goed te vergelijken met de vorige Ik heb nu erge buikpijn/eipijn , zoals ik gewend ben van de vorige maanden en de action testen bevestigde dat altijd met de testen. Maar nu niet echt, hij is wel donkerder dan gister maar volgens mij nog niet positief. Iemand ervaring met deze testen ? worden deze minder donker ofzo ? de onderste zijn van de action van vorige maanden en die andere gebruik ik nu dus voor het eerst.
Van de bovenste foto moet de onderste stick nog opdrogen dus vind het lastig ze te vergelijken maar ik denk dat je in de buurt van je eisprong komt maar positief is hij nog niet. Waarschijnlijk morgen Wat betreft de donkerheid, daar de controle streep iets lichter uitvalt als die op de actiontesten zullen ze iets lichter zijn. Maar als hij positief is zie je dat altijd duidelijk. (Ik gebruik vergelijkbare dipsticks van z&k)
Ik hen hetzelfde probleem Lijkt wel of de controle streep van 123 ook minder sterk is.. zou voor de zekerheid wel gezellig maken ik vertrouw de test namelijk helemaal. Had hetzelfde als jou en voelde mn ei toch echt wel. Ik klus voor de zekerheid en ga nog ff Door testen
Daarom houd ik het iedere ronde bij hetzelfde merk testen zodat ik zeker weet hoe ze reageren 😉 Misschien morgen even testen van de Action halen om daarmee extra te testen?
Ga morgen weer eentje doen... Ik ben idd die donkerheid van de action gewend. Als hij opgedroogd is zie je amper wat ..hij is dan ook wel.iets donkerder maar veel lichter . Bij de action bleven ze redelijk gelijk
Gisteren geklust vandaag kon dat helaas niet Morgen maar weer dan maar ! Ja ik zie het mijn dochter is van 6-11
Helaas zijn die action testen hier niet meer. De verkoopster zei dat ze uit t assortiment gingen helaas vandaar dat ik andere ben gaan kopen Zag op MP nog wel een setje staan maar die mevrouw reageert maar niet