Vandaag voor het eerst een ovu test gedaan. Dacht eigenlijk dat ik morgen mijn 10de dag had, maar banner wees vandaag uit. Vond ik niet erg, kon ik eerder testen. LOL Nu las ik voor de gebruikelijke 10 minuten geen streep af. Na 10 minuten zag ik een licht streepje (negatief toch?) en nu na een half uur zie ik 2 teststreepjes staan. Wat is dat??? Betekent het lichte streepje dat het wel al in mijn lichaam zit? Of betekent het helemaal niets? X Veerle (onervaren)
2 streepjes op een ovutestje zegt helemaal niks.. Je kan vanaf nu elke dag (of 2 keer per dag) doortesten op hetzelfde tijdstip, pas als de teststreep net zo donker OF donkerder is als de controlestreep is de test positief. dan is t klussen als een malle want dan heb je vanaf je positieve test binnen 24 tot 48 uur je eisprong als ik me niet vergis. Een ovutest is dus pas een voorspellend iets wanneer ie echt positief is. T kan zijn dat je morgen een knalpositieve test hebt, en t kan zijn dat t nog een week duurt, dat is gewoon niet te zeggen..