Hallo meiden, Wij zitten nu in ronde 3 voor ons 3e kindje. Ik zit nu op 8dpo. Op 8 mei heb ik een afspraak staan om de laatste hepatitis B prik te halen, vorig jaar heb ik er 2 gehad en moet nu de laatste zodat ik een langere tijd beschermd ben. Maar ze zijn dus nog niet echt bekend met de risico's van de prik tijdens een zwangerschap. Wat moet ik doen? Ik kan niet nu al testen, waarschijnlijk veel te vroeg, maar Wanneer zou ik dan wel moeten testen? Of kan ik wel de prik gewoon halen omdat het dan nog eventueel zo pril is? Afspraak verzetten gaat helaas niet zo gemakkelijk.. Maar das een ander verhaal.. Wat zouden jullie doen?
Ik heb mijn hepatitis coctail een jaar of 5 geleden gehaald en roen vroegen ze inderdaad of ik zwanger was, anders wilde ze hem niet zetten. Ik zou 7 en 8 mei even testen. Dan heb je er naar jouw kunnen in ieder geval alles aan gedaan. Rond die tojd zou je menstruatie ook komen neem ik aan mocht je niet zwanger zijn. Mocht je nou positief testen kan je bellen om hem niet te zetten nu. Mocht je nou later alsnog positief testen kan je altijd overleggen met jouw arts. Snap de twijfel die je hebt, maar er is maar zo veel wat je bewust kan doen om je eventuele baby te beschermen. Vind het super dat je daar over denkt. Succes in ieder geval!
8 mei zou je dan 12 dpo zitten, dus 2 dagen voor nod. dan zou je het kunnen proberen om dan te testen.
Bedankt meiden! Ik ga 7 mei maar even een testje wagen.. Had deze maand zo graag pas later willen testen hahaha!
Iemand bekend met de testen van sensitest! Ik kon me serieus niet meer bedwingen vanmorgen en het streepje was er binnen 5 minuten terwijl er in de gebruiksaanwijzing staat aflezen tussen 5 en 10 minuten....
Zo zag die van mij er ook uit hoor op 9dpo 😋 en nu bijna 13 weken zwanger.. Ik zou even een kruitvat testje doen 😄
Moet je ff op de site van kruidvat kijken bij een kruidvat bij jou in de buurt. Ik zal duimen voor een mooi oplopende test.
geloof dat ie hier wel open is.. je kan even op de website kijken of er iets staat over aangepaste openingstijden voor vandaag.. succes!!
Waar woon je? De grote steden zijn vaak nog wel open, maar je kan als het goed is online per filiaal zien of ze geopend zijn vandaag.