hallo , Ik ben ondertussen 3 dagen overtijd en heb gisteren een testje gedaan maar deze geeft nog steeds negatief aan. Ik heb nochtans al een 2 weken ongipijnen, en 1 dagje lichtroze slijmverlies gehad. Moet enorm vaak plassen, heb regelmatig hoofdpijn, en momenteel voel ik me enorm gezwollen. M'n borsten doen niet bepaald pijn. Wel heb ik het gevoel van "plopjes" in m'n buik en vorige donderdag heb ik enorm veel pijn gehad aan m'n rechter lies. Is er een kans dat de test alsnog positief zou kunnen zijn, maw is er nog een kans dat ik zwanger kan zijn, of richt ik me beter op een volgende ronde? Groetjes Annelies
hoi waarschijnlijk ben je dan niet zwanger en zul je binnenkort ongesteld worden. De kans dat je test over een paar dagen alsnog positief zal zijn is aanwezig, maar echt heel erg klein. Mirjam
Hoi, gisterenavond weer lichtroze afscheiding, had ik 10 dagen geleden ook. Dus ik dacht dat m'n menstruatie zou doorkomen. Maar na 1 keer deze roze afscheiding (bij 't afvegen gisteren) weer niets meer te bespeuren. Ik snap er niets meer van. Ik zou zo graag hebben dat ze doorzetten zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen. Ofwel dat de test positief is, maar voorlopig geen van beide