Test obsessie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suzann, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Verpleegkundig centralist meldkamer 112 Ambulance/
    Alkmaar
    Hallo meiden!
    Ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen, Ik ben Suzanne, 28 jaar en mijn man en ik zijn nu (bijna) een jaar bezig om zwanger te worden.
    In januari 2012 gestopt met de pil, pas in april werd ik voor het eerst ongesteld (heb heb 14 jaar de pil gebruikt) en in juni had ik een positieve test, wat waren we gelukkig!!
    Helaas bleek het hartje bij zeven weken niet te kloppen, uiteindelijk ben ik gecuretteerd omdat het vruchtje niet door mijn lichaam werd afgestoten.
    24 augustus de operatie gehad, en precies een maand later keurig op de 24e ongesteld, zo ook de volgende maanden.
    Ik ben er zó ontzettend mee bezig, het kan me niet snel genoeg gaan, en zelfs als ik ongesteld ben geweest doe ik een test, want misschien was het wel een innestelingsbloeding... dat soort gedoe, als ik maar een raar gevoel in mijn lichaam ervaar (ik ben er onnatuurlijk mee bezig) doe ik weer een test... negatief tot nu toe...
    Herkennen jullie dit?
    Dat je er zo ontzettend mee bezig bent, elke pijntje of verandering in je lichaam waarneemt en op de stomste momenten een test doet, terwijl je eigenlijk beter weet?

2. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Alkmaar
    Hey waar is mijn leuke ticker? :)

3. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Die testdrang is voor mij best herkenbaar. Ik heb voor deze maand, 3 maanden lang m'n temperatuur opgemeten, deze maand mee gestopt, omdat we hier niet wilden dat het een obsessie zou worden. Ondertussen moet ik maar weer wachten en wachten en wachten, maar ik merk wel dat nu ik niet temperatuur dat ik weer graag wil testen. Het is zo moeilijk om me in te houden......

Ik herken wel veel in je verhaal. Nu denk ik alleen wel vaakst het tegelijk ook weer jammer van het geld is, en dan toch branden die testen in de kast...... Pfffff....... Elk kwaaltje word hier ook gevoeld en elke maand is weer anders en denk ik, zou het nu dan toch een keertje raak zijn? Hoe zou het dan voelen?

Lang leve het wachtbankje.

4. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Alkmaar
    Toen het bij mijn in juni raak was, toen ik de twee streepjes zag, had ik echt een hartslag van 200!
    Ik was zó ontzettend blij! Ik hoop dat het heel snel lukt, ook voor jou!

5. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Voor eind van dit jaar lijkt me wel prettig voor iedereen..... Zeg maar....

6. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Alkmaar
    Ja echt he?! Wat de kosten aan ZWtesten betreft, ik had een supercollega die nog een stuk of 20 dipsticks had liggen, had ze op een duitse site besteld voor een appel en een peer, maar volgens mij kun je ook hier in nederland redelijk goedkoop meerdere ZWtesten kopen... Even googelen op goedkope zwangerschapstesten...

Deel Deze Pagina