Dag dames, Gaat er nog iemand voor een vierde kindje? Mijn man en ik heb op dit moment - samen - drie kinderen. Van mij dus twee stiefkinderen en één biologische dochter. Mijn stiefkinderen zijn de helft van de tijd bij ons, dus het voelt voor ons allebei alsof er een vierde kindje komt. Wij krijgen dus echt een groot gezin! We houden allebei van de gezelligheid, met z'n allen aan tafel, ... Een vierde kind houdt ook wat praktische problemen in (auto, kamerverdeling, ...) waar we tegenaan lopen. Daar willen we ons niet door laten tegenhouden, dus na rijp beraad hebben we besloten dat we klaar zijn voor een vierde kindje. Lijkt me leuk om te kletsen met andere 'grote gezinnen' mama's. Liefs, Mrs Hair
Hoi, Hier ook in twijfel voor een vierde kindje......we hebben in korte tijd drie kindjes gekregen maar het blijft kriebelen. Nu in afwachting of het blijft kriebelen
Hier ook een trotse mama van 3 kinderen. En een grote wens voor een 4e. Alleen me man en ik blijven maar twijfelen. Aangezien ik niet meer aan de pil zit, omdat ik absoluut niet over de hormonen kan, heb ik ook zoiets van laat de natuur zijn gang maar gaan. Zien wat er gaat gebeuren, raak ik zwanger dan is dat helemaal geweldig natuurlijk. En zo niet, jammer dan maar dan zal het wel zo moeten zijn..... Succes met jullie keuze!