Misschien iemand dezelfde ervaring? Hallo dames, ik ben nu al 7 dagen.. "bloed aan het verliezen" Het begon de 18de 'smorgens.. het is bijna iedere keer in de ochtend, het is of bruin, of roze slijm.. tja.. De ene keer met 3 kleine stolseltjes en de andere keer alleen wat slijm.. Het is absoluut niet te vergelijken met een normale menstruatie, die bij mij altijd erg heftig is en veel bloedverlies, ongeveer 4 a 5 dagen. Maar nu al 7 dagen iedere keer een scheutje oud bloed.. Als ik een tampon inbreng na dit verlies, is hij er na het uithalen nog helemaal schoon.. Moet ik een arts bellen? Maak me nu wel een beetje zorgen..
Geen zorgen de boel word goed schoongemaakt door je lichaam. Hier altijd maar twee drie dagen onig 1 dag bruin , Verschild heel erg bij vrouwen . hoe lang van de pil af ?
Ik ben al ruim een jaar van de pil af.. maar nu voor het eerst "onveilig".. Mijn menstruatie is altijd 35 dagen.. En nu begon het bloeden op dag 27 en ik heb het nog steeds.. maar het lijkt absoluut niet op een menstruatie..
Ok de eerste dag ook niet ? als je helde rood hebt rood dus dat is de eerste dag zeg maar. Of het komt nu geregelder . Mis even googelen of daar meer staat.
Nee, het was 's morgens de 18de ook niet veel en niet fel rood.. zeg maar 1 klein plasje.. en de hele dag niets. Dag 2 ook 's morgens, toen al bruin en toen anderhalve dag niets. De dag erna wat roze slijm en toen in de middag een heel klein beetje bruin bloed, voornamelijk bij het afvegen. En nu net weer... bruin slijm.. dag 7.. Ik heb hier en daar wel wat gezocht, maar ik word er niet veel wijzer van, wel heb ik menstruatiekramp .. de ene dag wel, de andere dag niet.. ook veel last van mijn darmen..
Ja geen idee, zou natuurlijk kunnen, maar dan 7 dagen iedere keer "iets" bloed verliezen? Bruin bloed.. is toch wel wat lang??
Ik kan je ook niet echt helpen. Heb het zelf ook één keer gehad dat ik middenin mijn cyclus ineens bloedverlies had, ook een dag of 7 volgens mij. Heb toen wel getest en had twee keer een licht streepje, daarna niks meer dus ik denk dat bij mij toen de innesteling mis ging. Heb het hier op het forum aan de vk gevraagd en die zei dat een bevruchting al vroeg mis kan gaan. Hoop natuurlijk niet voor jou dat het dat is, maar het zou dus kunnen. Ik denk niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken en een arts kan weinig betekenen denk ik. Succes!
Dank je wel voor je reactie! Ja, ik zit nu op dag 7 van het af en toe bruin bloed verliezen. Ik heb nog niet getest.. zit ook nog niet op mijn NOD.. En als dit nou aan blijft houden?