Zit nu op cd 24 ( normaal een cyclus van 28-32 dagen). Sinds dag 5 begonnen met testen. Maar mijn testen blijven al die dagen ongeveer het zelfde. Bijgevoegd een foto van vandaag. Tot op vandaag nog geen vruchtbaar slijm of eisprong ( temperatuur ) ontdekt. Wie heeft dit ook wel eens gehad ? Heb ik dan gewoon geen eisprong deze maand ? Moet normaal over ongeveer 5 dagen ongesteld worden en heb normaal ruim een week van te voren al gevoelige borsten, maar nu niks. Afgelopen donderdag tot zondag wel extreem veel witverlies gehad.
Ik had pas op dag 20 stijging temp na dagen positieve ovutesten, en was mijn laatste ronde ook ineens. Tandjes bijten en doortesten meer zit dr niet op.
Door blijven testen dan. Je ei is waarschijnlijk nog niet geweest (afgaande op ovulatietesten. Van temperaturen heb ik geen kennis). Ik heb vergelijkbaar verhaal. Eerste cyclus 36 dagen. Tweede 41 en deze ronde pas dag 50(!) een positieve ovulatietest. Succes!
Gewoon door blijven testen. Je ei is nog niet geweest. Kan zijn dat je een keer overslaat. Kan wel eens voorkomen zonder dat het iets betekend. Ben je al lang zonder anticonceptie?
Ik ben vanmorgen weer bij de fertiliteit geweest. Heb links weer een cyste met bloed gevuld, en rechts vrij vocht. Er zit geen rijpende eiblaas en aan mijn (dunne) bm slijmvlies te zien ook geen naderende menstruatie. Afwachten dus maar weer.
Ik mag een provera kuur doen. Maar ik twijfel nog. Ik heb de laatste maanden maar 1 eisprong gehad. Ik word er moedeloos van
En om mezelf nog gekker te maken toch maar een zw test gedaan met als resultaat een super licht streepje maar lijkt me een indroog. Heb er al wel water door heen laten lopen. Ik weer dat ik niet zwanger kan zijn ( geen temp. verhoging , geen vruchtbaar slijm gehad en mijn bm slijm dus heel dun) maar wil toch alles uitsluiten mocht ik met de provera gaan starten .