kan idd zijn dat je nog net te vroeg was met de CB ik zie op je kv wel een duidelijk licht streepje. Spannend!
Ik heb geen goede ervaring met kv plusje test. paar maanden geleden had ik ook een pennenstreep.. maar andere zw testen waren negatief. dus de testen zijn niet te vertrouwen.. zowel dan was ik nu al 4 maanden zwanger. hahaha zoals andere meiden het ook zeggen, probeer kv 2voor5e. wens je een spoedige positieve zwangerschap test.
Ik heb dat ook met de Clear blue meis.. Clear blue plus is heel mooi positief en die ander zegt niet zwanger
Bedankt allemaal O en wat bedoelen jullie met oplopen kan het dan ook dat een lichte streep nog terugloopt? Sorry is allemaal nieuw voor me
met oplopen wordt bedoeld dat de teststreep duidelijker en donkerder wordt. Dit is een tegen dat het HCG (zwangerschapshormoon) goed stijgt en je zwanger bent. Als de streepjes niet duidelijker en donkerder worden is het vaak geen goede zwangerschap
Ok nu word ik gek. 2 dagen later na openen van dit onderwerp weer getest. Het is nu 14 dagen na eisprong. Zie bijlage voor resultaat. Alles weer een streepje behalve clear blue digital zegt niet zwanger. Dat is de blauwe test, de bovenste. Die laat wel 2 streepjes zien maar ik neem aan dat dat ergens anders voor is. Ik hen nog steeds erg gevoelige borsten en voel me echt zwanger. En nu?
Zo te zien ben je gewoon zwanger hoor..Van harte..clearblue heeft meer hcg nodig..koop gewoon nig een paar goedkopen action test of kruidvat 2 v 5 en elke dag testen of ze mooi oplopen..kan best even duren voor je een knaltest hebt
Ik vind je testen er super goed uit zien en ze lijken ook mooi op te lopen. Wat betreft de digitale denk ik dat je misschien toch net een beetje te vroeg hebt getest. Misschien eerst even door blijven testen met de kdv 2 v 5 en bij een duidelijke streep de digitale nog een keer proberen?
Je hebt de cb digital gedaan die NIET gevoelig is. Het is dus ook niet vreemd dat deze nu nog niet zwanger zegt. De cb digi met indicator is wel gevoelig en deze zal zeker zwanger 1-2 aangeven. Maar je streepjestesten laten duidelijk zien dat je zwanger bent
Ja denken jullie dat echt? Nu zit ik te janken haah. Heb ook erg veel last van mijn emoties. Dus ik kan nu echt denken dat ik zwanger ben? Wanneer moet je dan eigenlijk naar de huisarts? Sorry is helemaal nieuw dit alles.
Mooie testen hoor. Gefeliciteerd. Over 2 dagen nog een keertje testen dan zal je vast een knaltest hebben. Je hoeft niet perse naar de huisarts. Tenzij je huisarts je verloskundige is. Anders kan je gewoon de verloskundige bellen, volgens mij maken ze dan een afspraak tussen de 7-10 weken. Verloskundige geeft aan je huisarts door dat je zwanger bent. Hier is mijn huisarts mijn verloskundige. Heel handig