Hallo ik heb vandaag 4 dagen voor mijn nod een kv test gedaan ik kan zelf het 2e streepje zien en nu is mijn vraag wat zien jullie ?
Ik zie niks, maar open even een eigen topic, want je post nu in een andermans topic. Dat is wel zo netjes en dan krijg je wat meer reacties
Wouw die zijn duidelijk! Gefeiciteerd! Je kan idd gewoon de vk bellen. Die spreken dan wat met je af. De ha hoef je niet te bellen...
Veldboeket: jij bent hartstikke zwanger hoor. De digitale die jij hebt gebruikt meet vanaf 50 ml/U en die met wekenindicator vanaf 25. De kruidvat 2voor5 euro vanaf 8 ml/U
O thanks ik word hier zo onzeker van. Ik heb nu CB digital met wekenindicator gekocht. Maae daarvoor is het dus morgenvroeg nog te vroeg zeker? Voel ook steeds wat pijn onder in mijn buik en dan ben je zo bang dat het niet goed is. Niet verwacht dat je hier zo onzeker van wordt zeg ☺
Ik zie wel streepjes! Geen tuurstreepjes.. Al zijn ze voor je NOD dag misschien wel wat licht.. ze zouden nu toch wel op moeten lopen! Over 2-3 dg nog eens proberen? De dipsticks van sensitest zijn ook erg gevoelig en betrouwbaar, en niet duur, mocht je er weer nieuwe aan moeten schaffen
Ja zijn ze te licht ? Ik hoorde vandaag dat ze bij iemand die al 2 kinderen heeft nooit donkerder zijn geworden. Ligt het er niet aan hoeveel hcg iemand aan maakt en verschilt dit niet per persoon?
Ik denk dat zij het heeft over degene die ineens een test plaatste in jouw topic. Jij hebt gewoon de cb digitaal gedaan toch? Die enkel zwanger en niet zwanger zegt? Die meet dus vanaf 50 mlu. Je kan die met het aantal weken dan zeker doen, want die meet vanaf 25 mlu .
Ja het kan per persoon verschillen De 1 maakt sneller het hcg hormoon aan dan het ander. Gefeliciteerd alvast !! Ruustig aan stress is niet goed voor je! Probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is
Bij m'n oudste had ik met 4+5 al een knal test en bij deze jongeman dus met 4+3 al. Bij m'n tweede pas bij 6 weken . Verschilt dus enorm per zwangerschap en per vrouw. Hcg verdubbelt elke 48-72 uur, in m'n geval bij de tweede echt elke 72 uur 😂
Klopt. Ok dan ga ik deze morgenvroeg proberen. Bedankt voor de geruststelling. Ik hoop alleen wel dat het er morgenvroeg heel duidelijk op staat ☺
Voor de geïnteresseerde ☺ Zie de bijlage ! Allerlaatste vraagjes en dan houd ik op. 1. Deden jullie hierna nog meer testen om te checken of het goed blijft gaan? 2. Ik heb wat zeurende pijn iets naar links onderbuik. Is dit bekend? Iedereen bedankt voor het meeleven de afgelopen dagen. Erg fijn! En ik wens iedereen erg veel succes, sterkte en moois toe.
Je kan best nog eens testen maar ik had voor mezelf de keuze gemaakt om te stoppen met testen, het kriebelt wel maar ik hou me vast aan de laatst positieve en wacht het nu gewoon af. Mijn testen waren dan wel echt knal (teststreep donkerder dan controle streep). Ik wacht nu gewoon af tot 31december en hoop dan een mooi kloppend hartje te zien op de echo. Zeurderig gevoel en menstruatie krampjes is normaal. Heb ik bij beide zwangerschappen gehad en ondanks dat ik toen paar keer serieus heb gedacht ongesteld te worden is mijn zoontje nu alweer een jaartje oud. Oh en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ok thanks voor de geruststelling. Idd mijn idee was ook niet meer te gaan testen namelijk want volgens mij maak je jezelf dan echt gek. Pijn Is een beetje hetzelfde als wanneer ik eisprong had. Nou ja ik zou wel heel gevoelig zijn want ik voel nu echt al allerlei kwaaltjes. Ik hoop voor jou een mooie echo en een fijne zwangerschap
Gefeliciteerd Veldboeket! Ik had ook steeds een soort doffe krampen alsof ik ongesteld moest worden toen ik net zwanger was. Later werden dat wat lichtere steekjes. Rustig blijven en lekker genieten is de beste manier om ermee om te gaan! Ik heb na drie positieve testen in twee dagen tijd ook nooit meer getest. Mocht het misgaan dan krijg je een bloeding en je kunt er helaas ook helemaal niks aan doen. Dus je maakt jezelf inderdaad gek.
Doortesten kan je best blijven doen, maar uiteindelijk maken die strepen je toch ongerust, want wat als hij niet snel genoeg oploopt of ineens weer wat lichter is door concentratie verschil in je urine? Bovendien zegt een oplopende test niks over een goed doorgaande zwangefschap . Ik testte wel door, maar ja, maakte mezelf ook enorm onzeker erdoor.
k heb tot mn kv knaller doorgetest. 5 dgn na nod. En 1wk later (5+1) de laatste digi test daar stond 3+ op toen. Het was voor mij geruststellend... gefeliciteerd !!
Ter info: helaas heb ik vannacht hevig bloedverlies en krampen gehad. Vandaag nog steeds. Alles duidt op een miskraam zei de dokter. Er zou nog een kans zijn maar dat voelt voor mij niet zo. Nu dus een kwestie van lichamelijk en vooral emotioneel herstellen.