Goede morgen, net zat ik op de verkeerde topic ( zwanger worden) Hopelijk kunnen jullie met mijn mee turen. Dit is een kruidvat test 2 voor 5 euro en ik zit 4 dagen voor nod. Na 10 minuten zag ik een lichte streep. Heeft iemand ervaring met deze testen en zien julie hetzelfde op de test als ik?
Nogmaals druppel er wat water door hi is behoorlijk geel dat trekt dan weg en als streepje dan blijft staan is die beter te zien dan kunnen we de kleur ook beter zien
Dit is een test van de action die ik net heb gedaan, moest de test wel openmaken om de streep een beetje op de foto te krijgen😃
Mensen, ik als eigenwijze heb toch nog een dipstick testje gedaan van sensitest, weliswaar niet met ochtendurine, maar binnen 5 min resultaat van ook een licht 2 de streepje te zien toch? Volgens mijn man verbeeld ik het me maar😮willen julie nog 1 keer meekijken asjeblieft.
Ik zie de streepjes overal, ook op de laatste. Ik zou nu even stoppen met testen en dan morgen (liefst overmorgen, maar dat is moeilijk ) opnieuw testen.
3 keer op 1 dag testen is echt zonde van je geld en het makkelijkste en duidelijkste is het als je bij 1 merk testen bkijft zodat je tussen die testen het verschil kan zen. Ik zou dan persoonlijk voor de kv 2v5 testen gaan. Laat he rusten voor vandaag en test morgen of liever overmorgen weer om te zien of de test oploopt. Hou het bij 1 keer per dag
Ja julie hebben helemaal gelijk ik laat het nu rusten, maar ik dacht omdat mijn man lief het niet ziet dat ik een beetje gek werd van de streepjes. Jullie zien het ook gelukkig. Nu proberen tot zondag te wachten, zal moeilijk zijn😅 in ieder geval harstikke bedankt allemaal