Wat te doen, positieve test/negatieve test.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Louche, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Louche

Louche Actief lid

Aug 31, 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    #1 Louche, Sep 10, 2013
    Last edited: Sep 10, 2013
    Ik heb 5 dagen terug een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad, na wat negatieve testen. Wij blij natuurlijk, mijn vriend zag hem ook (evenals mijn vriendinnen via een foto via mijn telefoon), hij kwam letterlijk binnen 1 minuut duidelijk opzetten.

Naar mijn idee verklaarde deze test mijn klachten, al weken last van een werkende baarmoeder, steken in mijn borsten, vermoeidheid. Ik heb ook duidelijk mijn eisprong gevoeld tussen 20-23 augustus.

Alleen, ik slik de pil (dit was de 1ste maand, nadat we een maand condooms hadden gebruikt). Ik heb dus wel op 3 sept tot 8 sept bloedverlies gehad, helderrood tot donkerbruin, ik had meer dan genoeg aan een inlegkruisje, want het kwam eigenlijk alleen met het afvegen mee. En niet te vergeten, bij de pil behoort dit natuurlijk gewoon tot de ontrekkingsbloeding. Ik heb geen stolsels of slijmverlies gehad, zoals ik dat wel heb bij een ongesteldheid, ik ben altijd flink ongesteld.

Ik heb alleen, op 7 sept een lichter positieve test na, geen positieve testen meer gehad. Ik heb zowel de matcare strips als de kruidvat 2 v 5 gebruikt.

Wat nu?
    Naar de dokter? Die ziet me aankomen, ik heb toch negatieve testen? Zo vaak komt het toch niet voor dat vrouwen niet positief testen maar wel via een bloedtest zwanger zijn?

Mijn NOD zou zo om en nabij 7/8/9 sept zijn.

Ik zal kijken of ik de test toe kan voegen.

Ik zoek dus eigenlijk wat verheldering, of mensen die wat herkennen in mijn verhaal. Alvast bedankt!

Edit ; de testfoto was binnen 1 minuut, inmiddels is hij donkerder.

Attached Files:

2. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Als je hebt gebloed en je testen zijn negatief geworden, dan kan het zijn dat het fout is gegaan in een heel pril stadium. Sorry meid...

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb het in negatief gezet en daar zie ik wel iets. Was dit de laatste of de eerste test?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,948
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had al gereageerd dat ik je testen niet duidelijker vond op de foto met tussenpozes van 3 dagen, waarin een test wel duidelijker moet zijn.
    Jij zei dat de test wel vele malen duidelijker was... ok. Dat was op de foto's absoluut niet te zien , maar goed.

Je hebt gebloed (welliswaar ontrekkingsbloeding) en je hebt nu negatieve testen... je bent dus niet zwanger.

Ik weet niet of je nu de pil weer slikt of gaat slikken, maar ik zie geen reden om dat niet te doen. Je bent niet zwanger dus het kan geen kwaad.

Succes

5. Louche

Louche Actief lid

Aug 31, 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Of ik nu zwanger ben, ja of nee, dat maakt me nog niet eens zoveel uit.
    Ik voel me alleen heel anders, dat is meer het euvel.
    Ik ga er zelf ook vanuit dat het niks is, maar ik ben er ook van op de hoogte dat ik voor mijn doen wel bizar weinig heb gebloed in mijn stopweek.

Dank voor de antwoorden!

6. Redhead86

Redhead86 Actief lid

Aug 6, 2013
    306
    0
    0
    Sjonge had een heel verhaal getypt ging het mis haha.. Rot telefoon...

Ik was vorige maand in 1 strip 2 pillen vergeten. Vriend was uiteraard op de hoogte en we hebben toch sex gehad zonder condoom. En toen werd ik niet ongesteld... 5 dagen te laat kwam er een soort van bloeding maar heel weinig en anders van kleur. 3 keer een test gedaan, en alle 3 negatief. De huisarts ook gesproken en die zei dat mijn lichaam van slag kon zijn en dat de aparte bloeding kon veroorzaken.
    Ik begrijp dat je net de pil slikt dus misschien is jou lichaam ook gewoon van slag?
    Ik ben wel van zekerheid, als ik zwanger ben wil ik dat gewoon weten en niet hoeven twijfelen, zodat je er rekening mee kan houden in dingen. Dus als je het niet vertrouwd zou ik toch gewoon even contact opnemen met je huisarts. Die geeft dan wel aan of een bloed test nodig is of niet...

7. Soit

Soit Niet meer actief

Ik zie op deze testen toch een streepje of ben ik gek?! Maar op de verkeerde plaats, nl in het midden??

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja inderdaad maar als je goed kijkt is heel de strip naar links geschoven. De controle streep staat ver naar links zodat het lijkt of de teststreep tever naar links staat maar t is allemaal verschoven.

9. Soit

Soit Niet meer actief

Oh ok ik dacht dat bij deze de streepjes altijd vrij ver aan de buitenkant zitten...

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Weet je dat de Kruidvattesten ook prima op een eisprong kunnen reageren?

Aangezien je slechts 1 positieve test hebt gehad en de overige testen allemaal negatief zijn, vrees ik dat je niet zwanger bent, maar gewoon je eisprong hebt gevonden met die ene positieve Kruidvattest.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Anders voor de zekerheid een digitale test doen met indicator, dan weet je het wel zeker en hoef je niet naar de streepjes te kijken. Krijg je gewoon zwanger of niet zwanger te zien.

Share This Page