Vandaag 7 dpo, had nog 2 testen liggen testpoint early en predictor Early (weet de meningen hierover) was nieuwsgierig en heb vanmiddag de testpoint gedaan, daar kwam een licht 2e streepje op tevoorschijn, dacht laat ik dan meteen die predictor erachter aan gooien en toen verscheen dit. Weet dat ik te vroeg ben en ik pin me ook helemaal nergens op vast, wilde het alleen even delen. Ik ken de negatieve kanten van predictor, maar van testpoint eigenlijk niet.
Je kunt beter een foto van de Testpoint plaatsen, want die Predictor Early zegt helemaal niks helaas.
Vind het ook een te dun streepje, ziet er ook niet roze uit 7DPO is ook wel héél vroeg, ik zou over enkele dagen nog eens testen!
Volgens mij zijn deze testen niet betrouwbaar. Ik zou deze niet als positief beschouwen, daarnaast ben je wel erg vroeg met testen. 7dpo moet vaak de innestelling nog beginnen. Vind de lijn ook grijs niet roze
Waarom laat je alleen deze zien terwijl je de meningen hierover kent..?heb je geen foto van de andere? Deze lijkt me negatief. Mannen plassen dit streepje ook namelijk
Een paar maanden geleden heb ik ook heel licht positief getest op 7 dpo met 2 verschillende testen (predictor early en quid) dus het kan wel !!! En ik tempte en gebruikte ovulatietesten dus ik was heel zeker wanneer mijn eisprong was geweest.. Bij mij jammer genoeg een miskraam geworden aan 8 weken... Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!
ik zou wachten als ik jou was tot minimaal 10 dpo. En dan niet met predictor testen (waarom test iemand überhaupt nog met dat merk) beter kruidvat, succes!
Inderdaad. De Predictor Early geeft eigenlijk standaard dit lijntje. Heb je nog opnieuw getest met een ander merk en kun je daarvan ook een foto plaatsen?