Nou zoals jullie 'waarschijnlijk' wel een heel vaag lijntje zien ben ik wel benieuwd naar de ervaringen. Dit is dag 8 na de terug plaatsing en dag 14 na pregnyl 5000 waar van ik al een witte test had gehad. Maar gister kv test gedaan en zag niks na 5 min en in de la gegooid maar toch gekeken en heeel wazig. Dus zwanger & kids midstream besteld en dit was na 2/3 min resultaat. Zie de lijn hier als roze maar vaag. Heel verhaal en weet dat het alle kanten op kan gezien m'n mk eind maart maarja. Hoop het nu zo.. Wel kramp af en toe en verlies vies wit spul sorry
Ik weet ook echt wel dat het stom is vroeg te testen maar ik heb die drang zo erg.. Vooral dat we weten als dit niet slaagd met in poging 3 icsi belanden dus de laatste....
Oh meid, wat spannend! Ik zie inderdaad het lijntje zonder te turen. Het lijkt mij dat er wel iets aan de gang is... Ik duim voor je!
En ja hoor toch een kV test gedaan , kan het niet laten omdat ik weer veel valse streepjes las met z&k testen.. Nu ga ik zo hopen ivm die kramp op geeeeen menstruatie
Kan erbij horen die krampjes, maar kan me voorstellen dat het rete spannend is! Bleghhhhhh niks aan!! Fingers crossed!
Ik zie ze op beide testen! Op de z&k iets duidelijker maar ook op de kv. Ik ga voor je duimen op snel een duidelijke test!!
Streepjes zien er mooi uit, zullen nog wel mooi oplopen! Hier ook last van krampjes sinds vorige week, dus dat hoeft geen teken van MS te zijn hè