Twee weken na mijn miskraam heb ik een positieve ovulatie test gehad. Nu 2 weken later deze test gister en vanochtend gedaan. Kan dit? Iemand dit ook mee gemaakt? Kan ik een bloedtest doen om te kijken of ik echt zwanger weer ben?
Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik moest 1 cyclus wachten. Had je na het miskraam al een witte test?
Het zou kunnen! Heb je na de miskraam ook een negatieve zwangerschapstest gehad? Anders kan het zijn dat je toch nog hcg in je lichaam had en dat je ovu test daarop ook reageerde. Je kan een bloedtest doen echter moet je dat dan 2x doen om te zien of je hcg stijgt! Ik zal duimen voor je dat dit een nieuwe zwangerschap is!
Als jij na je miskraam een negatieve test hebt gehad en je rond je ovulatie seks hebt gehad dan kan dit zeker! Spannend! Over 2 dagen nog eens testen.
Snap ik! Als je test over 2 dagen oploopt zou ik zeggen nieuwe zwangerschap! En als je net zo'n testfreak als ik ben gewoon morgen testje doen en kijken of je verschil ziet!
Dit lijkt me van een nieuwe zwangerschap! Gefeliciteerd! Ik was ook eens direct na een bbz zwanger. Als je twee week geleden een positieve ovu test had en al eerder een negatieve zwangerschapstest plus nu een oplopende zwangerschapstest, dan kan je eigenlijk geen andere conclusie trekken meid.
Ik zou indd eens een test doen met de test waar mee je negatief hebt getest. Maar je kan na een miskraam gewoon weer zwanger worden. Heb zelf eind februari een miskraam gehad heb wel 1 x de menstruatie gehad en ben daarna weer zwanger geraakt. Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent.
Ja zeker! Hcg verdubbelt zich elke 48 uur. Vergelijk die van 11 dpo maar eens met die van 13 dpo. Je bent zwanger!
Ja dat kan. ik heb een miskraam gehad op 6april en 15mei had ik een positieve test! Je testjes zien er goed uit
Lijkt me een nieuwe zwangerschap. Voorzichtig gefeliciteerd ! Hier was ik ook meteen na m'n mk weer zwanger
Ik heb precies hetzelfde als jou gehad! Het kan zeker, ik ben nu alweer 36 weken zwanger en 4 weken voor deze zwangerschap een miskraam gehad! Gefeliciteerd en hopen dat alles nu wel goed blijft gaan!