Wie o wie kan mij helpen/advies geven? Ik heb op 7 april een misrkaam gehad. Op 12 mei is mijn eerste menstruatie weer begonnen. Ik heb altijd al een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Betekent dat nu dat ik 6 dagen over tijd ben? Ik heb wel een test gedaan maar die was negatief... Verder heb ik wel beetje zeurende pijn in mn onderbuik, veel plassen, hardere borsten, soort van opvliegers.. Wie kan mij advies geven/helpen?
Een miskraam kan invloed hebben op je cyclussen, ze kunnen dus ook langer worden hierdoor. Als je test negatief is, ben je misschien nog te vroeg met testen, of je bent niet zwanger.
Bij mij was ook elke keer na de de miskraam mn ei wat later dan ik gewend was. Daarom gebruik ik ovulatie testen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Ik heb vanmorgen een test gedaan en hier is licht een tweede streepje op te zien! Ik weet niet wat ik nu moet denken... Of moet ik maandag ofso weer een test doen?
ik had ook na mijn miskraam 2 maanden lang een andere cyclus . was inderdaad wat langer. als je 6 dagen over tijd bent zal er normaal wel duidelijk streepje moeten te zien zijn. maar door andere cyclus kan het altijd. even over paar dagen weer een test doen dan weet je meer!
Ik had mijn miskraam 7 dagen na jou en mijn menstruatie 2 dagen na jou. En ik heb afgelopen woensdag getest met een heel licht streepje en gisteren was het een lekker dikke plus! Dus: als je een licht streepje had zou ik maar ervan uitgaan dat je heel pril zwanger bent gewoon morgen nog eens testen!! Succes
Ohh ik ben echt een beetje zenuwachtig, maar denk dat dat wel logisch is. Ik ben alleen zo bang voor een teleurstelling. Misschien maar beter maandag ofso een test doen?
Mijn ervaring is dat je cyclussen overhoop kunnen liggen, maare ik hoop dat je toch nog positief test!
Ik teste na mn miskraam ook pas later positief! Hopelijk is je test maandag duidelijker. Heb je wel tussendoor een witte/negatieve test gehad? Hopelijk ben je weer zwanger!
Heb indd wel negatieve test gehad. Denk dat ik maar gewoon geduldig moet zijn en wachten tot maandag. Bedankt voor jullie reacties! Wij duimen en hopen!
Miskraam begon bij mij rond 12/13 mei & op 15 mei rood. Week erna eisprong en blijk zwanger! Het zou heel goed kunnen. Spannend!!