WEL OF NIET????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nummer 4, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ZIT FF MET EEN TWIJFELGEVALLETJE =P~
    ZOUDEN JULLIE EVEN MET ME MEE WILLEN KIJKEN IN MIJN ALBUM?
    HEB VANMORGEN GETEST EN DIT WAS DE UITSLAG.
    IS IE NU WEL OF NIET POSITIEF?
    ZIT NOG WEL 4 DAGEN VOOR NOD,MAAR WIL HET ZO SNEL MOGELIJK WETEN IVM MEDICIJNGEBRUIK DIE IK DAN GELIJK KAN GAAN AFBOUWEN =D>

GROETJES EN ALVAST 1000X BEDANKT :D

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Als je twijfelt zou ik over een dag of 4 nog eens testen. Iedere 2dagen verhoogt het zwangerschapshormoon zich geloof ik. Ik zie een vaag streepje, maar een streepje is een streepje zeggen zeg ;) Succes!

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    DAS PAS EEN SNELLE REACTIE!HAHA DANK JE WEL.
    KREEG HET NIET GOED OP DE FOTO OMDAT HET TOESTEL NIET MEE WERKTE.
    MAAR IN HET ECHT ZIE JE HET STREEPJE WEL GELIJK ZITTEN.
    PFFFF OVER 3 DAGEN NOG MAAR EENS PROBEREN.
    JIJ OOK SUCCES!

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Het is indd wel heeeel vaag, ik zou ook gewoon over een paar dagen nog een keer testen ;).

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik denk wel dat je zwanger bent maar voor de zekerheid nog maar eens testen over een paar daagjes suc6

6. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dank jullie wel voor jullie reactie's!
    ninja2.ik zie dat je al 3 dagen overtijd bent??????
    nog niet getest?

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zeg zwanger.. hij is duidelijker dan de mijne 2 dg voor nod..Succes

8. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ik zie ook een streepje!! Een voorzichtige gefeliciteerd van deze kant!!!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jawel al 4x haha ook voor me NOD en toevallig vandaag helaas allemaal negatief. Maar het was ook nog maar de eerste ronde. Maar ik had wel veel klachten hoor dus misschien test ik over een weekje nog wel positief

10. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Ik zie ook een streepje hoor!!!

11. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    Jawel al 4x haha ook voor me NOD en toevallig vandaag helaas allemaal negatief. Maar het was ook nog maar de eerste ronde. Maar ik had wel veel klachten hoor dus misschien test ik over een weekje nog wel positief[/quote]

ik teste bij de vorige 3 zwangerschappen pas een week overtijd positief dus kan met jouw nog helemaal goed komen hoor =D>
    laat het wel even weten meid,,ben erg benieuwd,zal erg hard voor je duimen [-o< [-o<

het is toch evengoed gek dat als je al 3x zwanger bent geweest ik nu toch zo erg onzeker ben :oops: :oops: wat een fijn forum is dit toch.
    jullie weten eerder als mijn mannetje dat ik deze test gedaan heb :oops: :)

12. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik zie ook een licht streepje hoor, duimen duimen duimen!

liefs
    griekie

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    [/quote]

ik teste bij de vorige 3 zwangerschappen pas een week overtijd positief dus kan met jouw nog helemaal goed komen hoor =D>
    laat het wel even weten meid,,ben erg benieuwd,zal erg hard voor je duimen [-o< [-o<

het is toch evengoed gek dat als je al 3x zwanger bent geweest ik nu toch zo erg onzeker ben :oops: :oops: wat een fijn forum is dit toch.
    jullie weten eerder als mijn mannetje dat ik deze test gedaan heb :oops: :)[/quote]

ik ben net bij me schoonzusje geweest en ze heeft een tweeling van ruim 1 jaar en heb haar gevraagd of ze ook van die klachten had. Ik heb echt last van me onderbuik(het voelt als ongesteldheidspijn maar iets minder) ongeveer 1 week geleden voelde ik een enorme steek in me buik. IK ben veel misselijk(maar hoef niet echt over te geven) enorme honger haha en veel moe. Ook heb ik veel last van pukkels en pijn in me borsten me tepels zijn vaak hard :oops: moet veel plassen. En veel last van witte melkachtige afscheiding. Ik voel me gewoon zo anders al normaal dat ik ongi moet worden. Mijn schoonzusje teste pas na 2 weken positief en dat van een tweeling. Maar het was wel een vette streep haha. Ik krijg weer een beetje hoop :D

14. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hoi,

Ik hoop het voor je dat het raak is.Ik had voor mijn vorige menstruatie ook die symptonen.Ik vrat (en ik kan echt zeggen vrat)werkelijk potten met knakworsten naar binnen gewoon zo hup erin of 'sochtends bij ontbijt op mijn brood met madsauce.gatver als ik eraan denk, maar goed ik werd dus gewoon ongesteld.Ik ga mezelf ook niet meer ermee bezig houden bij elke symptoom want je maakt jezelf alleen maar gek.Ik doe gewoon een testje wanneer dat kan en heb gewoon geen zin meer om energie erin te stoppen om bij elke symtoontje te denken, ben ik zwanger?????je veranderd er toch niks aan en ik wel begrijpen dat als je overtijd bent, dat je aardig gek wordt van de zenuwen en gewoon wilt weten waar je aan toe bent.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja idd van die onzekerheid word je echt gek. Maar dat zul je zelf ook wel weten met die lange cyclussen. Het maakt me niet zoveel uit of ik zwanger ben of nie(proberen een kindje te maken is ook leuk haha) maar het zou wel fijn zijn dat je ongi word dan weet je zeker dat alles werkt en kan je verder gaan

16. breezermys

7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    meid van harte gefeliciteerd!! ik zie ook een streepje!!!
    geniet ervan ik had bij mijn test ook een heel vaag streepje en ben nu alweer 26 weken zwanger van nummertje vier dus geniet ervan en gewoon overmorgen nog een keer testen b laat je het weten?

17. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Hai!!

Ik zie een 2e streepje!! Weliswaar een beetje vaag, maar een streep is een streep toch :D

Ben nu zelf ook rond de 6 weken zwanger en testte ook pas na 2 weken overtijd positief!!

Groetjes

18. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay allebij,,,
    ja dat kan ik wel heel goed begrijpen hoor,,dat je niet bij elk dingetje wat je voelt gelijk gaat denken"zou het??????"
    over dat alle goed werkt,,ja dat is ook wel fijn om te weten.
    ben zelf bij de derde bevalling best wel hardhandig aangepakt{ze lag als sterrekijker}
    en heb nu daarna ook veel last gehad tijdens de menstruaties.
    ik hoop dat het snel duidelijk is voor ons allemaal!.
    xxx

19. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Whoaaahaahaha, knakworsten =D> Super, hoe kom je er bij! Grappig hoor!

Ik ben erg benieuwd wat je test zegt na een paar dagen. Ik herken je klachten namelijk wel, maar heb niet de indruk zwanger te zijn. Testen zijn ook negatief. Ik ben echter na het verwijderen van de Mirena nog niet ongesteld geweest, dat is dan wel weer bijzonder. Het zou wel heel toevallig zijn dat het meteen raak zou zijn.... Dus eerst nog maar even wachten op het bloed hiero.

20. pocahontas

2 mrt 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    ik zie een streep!! voorzichtig gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina