Hallo dames, Dit is mijn test 1-2 min na hem in de urine geduwd ge hebben de lijn stond er overigens meteen. Ik heb ontzettend veel testen in de afgelopen 5 jaar gebruikt maar op mijn nod z'n lijn nog nooit gehad hooguit heel extreem vaag door de pregnyl. Pregnyl is al 15 dagen geleden dus die zit er niet meer in heb het gevolgd met testen. Zou ik dan nou echt na 5 jaar onze grootste wens in vervulling zien komen? Wat denken jullie?
Als Als dit Zwanger en Kids testen zijn, zou ik je adviseren om Kruidvat 2 voor 5 Euro te gaan halen vandaag. Zwanger en Kids schijnen nogal vaak valspositieve te geven middels lichte tweede streepjes. Ik zie dus inderdaad een tweede streepje en hoop voor je dat je eindelijk na zo lang knokken zwanger mag zijn!
Ik zie m idd. Hier ook zw en kids gebruikt en daar was positief echt positief. Daarns nog wel altijd met andere merken getest. Ziet er iig hoopvol uit!
Is van 2besure en test daar al maanden mee en nog nooit een valse gehad. Als er een lijn verscheen was er altijd nog een restant pregnyl aanwezig
Oh wat spannend. Ik zie 'm zeker! Ik heb geen ervaring met deze testen. Wel van de kruidvat. Die 2 voor 5 euro. Je kunt ook altijd nog eens een ander merk test doen. T ziet er iig hoopvol uit!
Ik zie het streepje ook! Maar raad je aan, voor de zekerheid, nog even een ander merk test te proberen.
Kruidvat was niet op de foto te krijgen. Vanmiddag weet ik sowieso meer aangezien ik net bloed ben gaan prikken aangezien Dit de afspraak is in ons ziekenhuis bij een (lichte) positieve test