Te vroeg getest? Onervaren tester hier :-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door GDuif, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Beste allemaal,

Ik leg graag mijn situatie aan jullie voor. Ik zit nu in mijn derde ronde na gestopt te zijn met de pil. Mijn eerste cyclus duurde 29 dagen, de tweede ronde 24 dagen.

In deze cyclus kreeg ik op dag 20 erge menstruatiekrampen, echt net of dat ik ongesteld zou worden op dat moment. Er kwam niks. Daarna een paar dagen steekjes, krampjes en in de avond op dag 23 wederom enorm het gevoel dat menstruatie doorzette. Maar er kwam wederom niks. Tijdens de vorige cyclussen zette de menstruatie wel vrij snel door na de krampen.

Wel ontzettend, echt ontzettend moe en down. En ook wat minder eetlust.

Omdat ik de onzekerheid gisteren niet meer uithield, gisterenmiddag, op dag 25, een cb test gedaan. Negatief.

Te vroeg getest misschien? Of volgt de menstruatie gewoon wat later? Maar wat zouden die enorme menstruatiekrampen dan geweest zijn, nu zo'n 6 en 3 dagen geleden.

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Je cyclus is blijkbaar (nog) niet regelmatig na het stoppen van de pil. Het kan zijn dat je inderdaad te vroeg bent geweest.
    Die krampen kunnen vanalles zijn geweest.

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Welke test van cb heb je gedaan? Ze zijn niet allemaal even gevoelig... Maar geloof me je lijf kan je zo ontzettend voor de gek houden.. Vooral tijdens het ontpillen

4. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Zou gewoon uitgaan van de 29 dagen en op dag 30 nog eens testen.
    De Kampen kunnen van alles betekenen helaas.

5. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Dankjulliewel voor de reacties!

Ik weet niet precies welke cb het was....de verpakking ligt nu al in de vuilniswagen. Het was de test waarbij als je positief test een kruisje ( twee streepjes) te zien zijn.

Afwachten maar. Ik had net wel hele waterige afscheiding. Maar ik las al dat dit voorkomt als je zwanger bent, maar ook als je niet zwanger bent.

Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn maar als je al een week lang van alles voelt en er volgt geen menstruatie, dan kan ik het gewoon niet van me af zetten.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat de krampen op dag 20 te maken hebben gehad met je naderende eisprong. En de krampen op dag 23 de eisprong (die vlak daarna volgde dus waarschijnlijk pas op dag 24).
    Dat zou betekenen dat je nu net 1 dag na je ei zit.
    Ik zou zeker nog een dag of 7-10 wachten en dan nogmaals testen

7. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Dank!

Nog langer wachten. :) Op dag 24 en 25 wel 'geklust', dus wie weet.

Je zou best gelijk kunnen hebben, dan waren mijn eerste twee cyclussen zonder ovulatie gok ik. Die twee keren was ik 'maar' twee dagen echt ongesteld.

Deel Deze Pagina