deze test vanmorgen gedaan, vandaag zou mijn menstruatie moeten zijn als ik uit ga van een cylcus van 24 anders cylus van 28 en dan moet ik 8 juni mijn menstruatie verwachten.. maar zien jullie wat ik zie? (kleur van de streep is roze) heb alleen een blackberry mindere kwaliteit camera vandaar vage foto van kleur
het is zo irritant met een blackberry kwaliteit van die camera is zo slecht ik ga proberen er nog een te maken
Is dit de early van zwanger en kids? Die vertrouw ik niet meer. Heb vaker dit soort streepjes gehad. Bij mij waren ze nog iets duidelijker op de foto. Eén keer bleek de test te reageren op ei, de andere keer ben ik gewoon ongesteld geworden. Hoop voor jou natuurlijk wat anders.
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Dit was er 1 van mij, had er nog een duidelijker maar kan die foto niet vinden succes
mijn testen van vanmorgen ik probeer ze zo goed mogelijk in het licht te maken ( strepen zijn duidelijker ) maar camera werkt niet mee om ze scherp op beeld te krijgen!
ik heb de streep niet alleen op early van zwanger en kids, ook op een andere test. maar het verschilt natuurlijk, hoop dat ik niet ongesteld wordt.
Dat 'ie ook op een andere test komt stemt mij wel positief, spannend hoor. Ben benieuwd en duim voor je