ja dat zag ik ook, donkerder dan gisteren. ik heb ook de kruidvat gedaan, ook wel een streep te zien maar echt een tuur streep
Ik had afgelopen ronde ook zo'n test als die van jou. 2 dagen achter elkaar een tuurstreep(wel van Sensitest). Wel gewoon ongesteld geworden dag erna.
Hmm zwanger en kids is de laatste tijd minder betrouwbaar geloof ik, vele plassen zulke streepjes maar niet zwanger
Ik heb geen idee wat ik nu ga doen.. denk maar afwachten ik hoor nu ook dat de testen valse strepen geven van sommige meiden hier. Dus weet nu ook niet of ik de test moet vertrouwen. Het bloeden is niet zo heel erg meer, is overigens niet heel veel geweest. maar wel helder rood Het weekend nog maar een test wagen, weet het anders ook niet, maar ik vindt het allemaal wel heel erg vreemd!
Ja misschien inderdaad afwachten. Valse strepen? Lekker dan! Welke test heb je gebruikt? Meestal hoor ik dat kruidvat 2 voor 5 euro het beste is? Gelukkig is het bloeden niet veel geweest en gestopt. Heel erg vreemd is het wel en inderdaad even een paar dagen wachten en dan in het weekend testen.
Ik heb de gevoelige testen gebruik van kids en zwanger en dan nog een andere test lijkt op die van de kruidvat maar ook via internet gevoelige testen.. Ja denk dat ik zaterdag ochtend weer een test ga doen
Wat een spannende bedoelingen allemaal en zoveel testen gebruikt! Spannend het weekend, staat gelukkig voor de deur en dan zouden de testen weer donkerder moeten zijn he? Iets met hcg hormoon verdubbeling ofzo. Hoop dat je zwanger bent! En laat je het ons even weten? Zo benieuwd.
Zodra ik een test heb gedaan laat ik het jullie weten, zeker spannend.. Maar weekend moet de test donkerder zijn, zo niet dan weet ik voldoende. Ik hou jullie op de hoogte
Als je weer gaat testen, doe dan even niet die extra gevoelige, maar de Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB Digitaal. Succes en ik hoop dat je echt zwanger bent! Ik zal voor je duimen!
Ik verlies nog steeds bloed en aardig veel. Denk dat het geen zin heeft om te testen. Want het zal wel mis zijn na het bloeden, lijkt me dat ik niet meer zwanger ben. Dus hoop op de volgende ronde. Bedankt voor het mee denken en de berichtjes