Zie mijn onderschrift. Uurtje geleden getest met kruitvattest....geen tweede streep(plusje), maar ook geen hele controle streep. Voel me vandaag erg moe, dus half uur later nieuwe test gedaan. Ik dacht....kan mij het schelen...kan niet nog een paar dagen wachten en als ie weer negatief is heb ik zekerheid. Wat denk je? Krijg ik dit:
Hmm, ik ben niet zo bekend met deze testen, maar deze lijkt wel positief. Ik was ook een middagtester hoor! 's ochtends veel lichter dan 's middags. Zou er toch nog een testje tegenaan gooien van een ander merk. Ik duim voor je!
ik kreeg met kruidvat early test ook zon streep en werd twee dagen erna gewoon ongesteld. Heb je niet kv 2v5? of een ander merk? als je 3 dagen overtijd bent zou hij eigenlijk wel donkerder moeten zijn maar wellicht is je ei net iets later geweest als gedacht.. spannend
Spannend! Ik zie wel duidelijk een plusje daar. Ik zou denk ik ook even nog een ander testje doen als je kunt.
Ik weet nog dat ik bij mijn zoontje ook zo licht testte met kruitvat. Ik heb me voorgenomen om vrijdag met clearblue te testen. Werken die goed als je een week over tijd bent?
Ik wist niet dat die er waren. Das inderdaad het proberen waard. Zal alleen pas vrijdag worden helaas, kan niet eerder naar de winkels....
Ik ook. Ik zie namelijk een verticale streep welke even breed is als de controlestreep. Dat is meestal een heel goed teken. Het is in elk geval niet het beruchte pennestreepje! Heb goede hoop en feliciteer je dan ook voorzichtig.
Ja ik zie ook wat, die clearblue met zwangerschapsindicatie van de weken zal ik dan vrijdag doen..is gevoeliger.
Kan toch dat je zwanger was, maar het vruchtje niet goed was? Ik zie ook een lichte plus! De laatste keer dat ik die zag (ook van t kruidvat) was ik zwanger. Ik zou over een dag of 2 nog eens testen denk ik. Maar eh... Spannend!